1v6ro3iil0bf
1 year agoRising Traveler
Re: EAFC 24 Boots Thread
Hi,
Todos já entendemos que Fifa = EA money talks bullsh€# walks...
A questão é faz sentido estarmos aqui todos os dias e horas frustados e agonizados por estes SENHORES.Para mim já não!
Jogo FIFA desde 94 e acompanho este retread na esperança de ter novidades e coisas boas, nas ano a após ano tem sido a piorar.
A medida que o UT sobe o Fifa desce para mim que ainda jogo offline 😅
Hoje mudei para o EFootball e estou muito feliz porque o FIFA nunca perceberam que o que mais gosto nos jogos é das chuteiras é de realismo.
E não de cartas para isso jogo com a minha filha ou a minha avó!
We all already understand that FIFA = EA money talks bullsh€# walks
The question is, does it make sense that we are here every day and hour frustrated and agonized by these GENTLEMEN. Not for me anymore!
I've been playing FIFA since 94 and I've been following this retread in the hope of new and good things, but year after year it's gotten worse.
As UT goes up, FIFA goes down for me as I still play offline 😅
Today I switched to EFootball and I'm very happy because FIFA never realized that what I like most about football boots is their realism.
And I don't play cards for that, I play with my daughter or my grandmother!
Todos já entendemos que Fifa = EA money talks bullsh€# walks...
A questão é faz sentido estarmos aqui todos os dias e horas frustados e agonizados por estes SENHORES.Para mim já não!
Jogo FIFA desde 94 e acompanho este retread na esperança de ter novidades e coisas boas, nas ano a após ano tem sido a piorar.
A medida que o UT sobe o Fifa desce para mim que ainda jogo offline 😅
Hoje mudei para o EFootball e estou muito feliz porque o FIFA nunca perceberam que o que mais gosto nos jogos é das chuteiras é de realismo.
E não de cartas para isso jogo com a minha filha ou a minha avó!
We all already understand that FIFA = EA money talks bullsh€# walks
The question is, does it make sense that we are here every day and hour frustrated and agonized by these GENTLEMEN. Not for me anymore!
I've been playing FIFA since 94 and I've been following this retread in the hope of new and good things, but year after year it's gotten worse.
As UT goes up, FIFA goes down for me as I still play offline 😅
Today I switched to EFootball and I'm very happy because FIFA never realized that what I like most about football boots is their realism.
And I don't play cards for that, I play with my daughter or my grandmother!