Forum Discussion

KYANO12345's avatar
2 years ago

Ik heb als sins. Ea fc 23 een slow en stutterd game play. Ook in ea fc24

Vorig jaar heb ik fifa 23 gekocht. mijn 1ste game online ging goed voor 40 min (in game) en dan begon de game traag en al stotterend te spelen. Voor 10min (weer in game tijd). En zo werd het slechter en slechter todat ik om de 5min in game lag kreef van 15min in game. Nu zie ik dit weer gebeuren op ea fc 24. Ik heb alles geprobeerd van in game settings tot setting op mijn pc zelf. Mijn pc voldoet aan de minimale vereisten voor ea fc maar ik stuur mijn gegevens nog in de bijlage. Aub help iemand me want zo is fifa gwn niet te spelen. 

stuurprograma: NVDIA geforce gtx 970

9 Replies

• KYANO12345's avatar
    KYANO12345
    2 years ago

Dit is het volle Dxdiag overzicht. Bedankt voor het vlotte antwoord! Deze service is TOP❤️

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @KYANO12345,

Beankt voor de schermopname, maar het is niet helemaal wat ik nodig heb. In de link die ik heb gedeeld laat het zien hoe je een rapport kan genereren; het moet uiteindelijk een .txt bestand worden. Kan je dat proberen en delen?
  • KYANO12345's avatar
    KYANO12345
    2 years ago

Ik heb al 2 dagen geen antwoord gekregen… pls kan je me helpen ik heb het document doorgestuurd

• KYANO12345's avatar
    KYANO12345
    2 years ago

Beste EA medewerkers

het probleem word erger en erger… nu heb ik heel de tijd een zware game play, lag en stutters tijdens een wedstrijd. Er staan 2 symbolen tijdens dat ik wedstrijd en dat is degene van het internet en een pijl die omhoog gaat. Ik heb perfect internet en ik heb geen problemen met andere games zoals fortnite en rockter league. Ook heb ik setting in game zo maag mogelijk gezet zonder resultaat. Ik heb mijn dxdiag al doorgestuurd in voorgaande berichten. Aub help me.

mvg KYANO12345

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago

Hoi @KYANO12345,

Sorry dat ik eventjes weg was, en akelig om te horen dat het probleem nog erger wordt. Ik zie een paar problemen in je DxDiag; kan je een Systeembestandscontrole uitvoeren om te zien of dat helpt?

Ik zou ook dubel controleren dat je Windows up to date is, want er zijn een paar foutmeldingen over automatische updates.

Eens je die twee hebt gedaan, kan je daarna proberen om je PC schoon op te starten? Dan weten we ook of het een probleem met een achtergrond programma is.

• KYANO12345's avatar
    KYANO12345
    2 years ago

Beste ea

het heeft niet geholpen… ik heb alles gedaan wat u zei. Er waren corrupted files die zijn gefixt maar het heeft gezn effect gehad. Had ik ook al vermeld dat de lag er ook is in cariere mode? Hoe dan ook is er nog iets dat ik kan doen? Anders heb ik geld aan fifa uitgegeven voor niets.

mvg kyano12345 

(psg: ik heb een nieuwe dxdiag gemaakt na de stappend die u zei voor als u het nodig heeft)

Featured Places

Node avatar for FC 24

FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.Latest Activity: 2 months ago
1,274 Posts