Forum Discussion

CzEsIaStY's avatar
CzEsIaStY
Rising Novice
8 days ago

EA FC - FUT czyli karty meta i ustawione comunity

Co myślicie o FUT na starcie gry? Ja stwierdzam że o ile gameplay na plus tak sama obrona jest tragiczna i ten rok jeszcze bardziej nastawiony jest na meta karty niż wcześniejszy. 
Ogólnie gram w to coś od 2000 roku więc sporo widziałem i sporo przeżyłem. W tym roku mówiłem że nie kupie i kupiłem - żałuję czuje się oszukany przez EA. 
Mianowicie content długo przed premierą dostali youtuberzy i comunity dystrybutorzy...
Mamy 3 dni po premierze a 8 dywizja ma składy warte po ponad 1 milion coinsów.
Miał być zmniejszony speed overola w paczkach i jest - tyle że kosztem meta kart. Wszyskie karty które są w mecie po prostu mają normalny movement - reszta piłkarzy którzy są w grze i są poza metą mogą mieć ok overoal i stoją w miejscu. I ok meta karty był zawsze ale nigdy nie tak bezczelnie jak w tym roku.

Flustrtuje mnie cała ta sytuacja UT team zwłaszacza że nie idzie jakoś normalnie być competetive w tym sezonie bo patrząc na YT - masę graczy dostaje walkaut ikon i ok w tym roku EA jest łaskawe - otóż tak samo jak lata wcześniej gram i sięgając pamiecią od 2016 roku raz trafiłem kartę wartą lekko ponad 300k i raz walkaut jakiś dziadowski... Raz też trafiłem ronaldinho w maju...  Już nie mówię o paczkach z podglądem gdzie przez 9 lat nawet nigdy nie trafiłem karty z mety gdzie ludzie trafiją walkauty. Trochę kiepsko jak na 9 lat grania co roku patrząc jak wyglądają składy w tym roku gdzie 3 dni po premierze mamy średnią składów na poziomie 86+.i połowa to ikony w najgorszych dywizjach. To samo tyczy się handlowania - handlarze jadą na skryptach i EA nic z tym nie robi... Ogólnie o ile cała gra i zmiany na plus to i tak w przyszłym roku już na pewno nie kupię... Do ea też nie bedę pisał żali o drop kart bo support mnie zmyje...

7 Replies

• CzEsIaStY's avatar
    CzEsIaStY
    Rising Novice
    4 days ago

EA_Kalina​