Forum Discussion

Woutjeuhh's avatar
Woutjeuhh
Newcomer
7 hours ago
Solved

Fc pro packs

Ik heb mijn fc pro packs niet gekregen, maar heb wel de livestream gekeken voor meer dan een uur.

• Hoi Woutjeuhh​,

Die pakcs kan je niet via de apps claimen. Die krijg je eens je in-game bent. We hebben hier een artikel met wat meer info:

Wanneer en hoe ontvang ik mijn kijkersprijzen in mijn account?

Bekijk de stream gedurende de vereiste kijktijd op 16 september. Het verdienen van toeschouwersbeloningen voltooit de bijbehorende doelstelling in Ultimate Team. Log in bij je Ultimate Team bij/vóór vroege toegang op 19 september, ga naar de Ultimate Team-doelstellingen en claim je doelstelling voordat de doelstellingsperiode op 29 september 2025 verloopt.

1 Reply

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    6 hours ago

Hoi Woutjeuhh​,

Die pakcs kan je niet via de apps claimen. Die krijg je eens je in-game bent. We hebben hier een artikel met wat meer info:

Wanneer en hoe ontvang ik mijn kijkersprijzen in mijn account?

Bekijk de stream gedurende de vereiste kijktijd op 16 september. Het verdienen van toeschouwersbeloningen voltooit de bijbehorende doelstelling in Ultimate Team. Log in bij je Ultimate Team bij/vóór vroege toegang op 19 september, ga naar de Ultimate Team-doelstellingen en claim je doelstelling voordat de doelstellingsperiode op 29 september 2025 verloopt.

About FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.9 PostsLatest Activity: 37 minutes ago