Forum Discussion

Boog_NL's avatar
Boog_NL
New Novice
1 month ago
Solved

Volledig witte uitrusting

Sinds de afgelopen 2 updates zijn letterlijk alle tenues wit. Volledig, geen sponsor, geen club logo. Alle scheidsrechters hebben witte broekjes en sokken. Zo kun je niet spelen, alleen de cutscenes zijn de tenues zichtbaar. Wanneer wordt dit opgelost??? Is al 2 weken zo

• ik heb dit ook gehad. ergens in je instellingen zoeken waar je allerlei soelers naast elkaar op het veld staan. daar kun je dat in veranderen. enkel bij mij blijven de GK wit

5 Replies

• Boog_NL's avatar
    Boog_NL
    New Novice
    1 month ago

Ze zouden jou de rest van het jaar gratis fifa coins moeten geven! Thanks man

• verosto's avatar
    verosto
    Rising Novice
    1 month ago

ik heb dit ook gehad. ergens in je instellingen zoeken waar je allerlei soelers naast elkaar op het veld staan. daar kun je dat in veranderen. enkel bij mij blijven de GK wit

• Boog_NL's avatar
    Boog_NL
    New Novice
    1 month ago

EA_QueenBee​ heb je nog andere mogelijkheden? En kan ik hiervoor ook een tegemoetkoming krijgen van EA? FIFA coins ofzo. Dit kan toch niet. Niks helpt wat ik probeer. 

• Boog_NL's avatar
    Boog_NL
    New Novice
    1 month ago

Ik heb alle 3 de opties gedaan. Helaas is alles nog steeds wit. Hebben jullie een andere optie? Zijn er nog veel andere spelers die dit ervaren? Raak al m’n voortgang kwijt want t is niet te spelen op deze manier. 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    1 month ago

Hoi Boog_NL​,

Er zijn een paar dingen die je kan proberen:

• Kan je proberen om een nieuwe persoonlijke instellingen bestand te maken? Je moet dan wel je instellingen weer opnieuw instellen, maar dit kan allerlei problemen verhelpen.
    • Als dat niet lukt, probeer dan de stappen in dit artikel.
    • Je kan ook proberen om het spel opnieuw te instaleren.

Laat me weten of dat helpt. 🙂

Featured Places

Node avatar for FC 26 Technische problemen

FC 26 Technische problemen

Heb je problemen met FC 26? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.Latest Activity: 2 hours ago
334 Posts