gzu17f5ij8vsNot applicable1 year agoGems offer not availableWhenever I click on the gems offer button nothing happens . I need some gems asap as the tots event will end soon . Please ea fix this bug.
1 ReplyReplies sorted by OldestmendozzamagicHero+1 year ago@gzu17f5ij8vs Which gems offer? Can you please provide a screen shot
Recent DiscussionsMATCH STARTING BUG Facing a problem in match statring in division rivals the screen stucks after loading 100 percent Sobre as recompensas de missões no menu principal Recompensa não recebida! Como faz pra receber os 20k de jóias que tem nas missões depois de completar as missões de ganhar 100 torneio de liga?? Completei essas missões e não desbloqueia a mi...O jogo não dá pra jogar Eu queria dizer que quando eu abro o jogo nao da pra jogar ficar carregando e não é a Internet e um erro do jogo por favor poderia conserta pra mim Maçlar başlamıyor Yeni güncelleme geldikten sonra Teke tek, karşı atak ve teknik direktör modlarında uzun süre beklememize rağmen oyunlar başlamıyor Constant “resource download error” Hi, As of today, I get a “resource download error” with almost everything I try. The game gets stuck repeating that error over and over again. I did the following: Checked my phone’s storage spac...