Open Side Menu
Skip to contentEA Forums
English (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums PortuguêsEA SPORTS FC™
  3. FC Mobile
  4. FC Mobile Problemas técnicos & bug

Forum Discussion

zbe3k8zyhy0f's avatar
zbe3k8zyhy0f
Newcomer
2 days ago

Erro na loja

Eu não consigo comprar nada na loja diz que tenho de verificar minha idade mais mesmo quando eu faço o que é pedido da erro

android
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• cap6k33birke's avatar

Erro 200017 e congelamento nas partidas

Boa tarde sempre que eu entro na minha conta aparece erro 200017. Além disso tenho tido muitos congelamentos da tela durante as partidas tanto nas missões quanto nos jogos 1 contra 1. Meu usuario é f...
    cap6k33birke
    6 hours ago
  • zj8vle63dw45's avatar

Eu sou um palhaço 🤡 🤡 🤡 🤡 da EA so pode

Porque o jogo ta fazendo isso comigo só jogo com times usando hackear da rede laranja so trapaça dentro do jogo coisa sem lógica vocês da EA FC mobile não faz nada pra derrubar essas contas lixo To...
    zj8vle63dw45
    1 day ago
  • r562he1g2x9w's avatar

FC Mobile cannot be reinstalled on Samsung Galaxy A06

Hello, EA. The FC Mobile issue on the Samsung Galaxy A06 is still happening. After uninstalling the game, I am unable to reinstall it through the Google Play Store because the device is shown as ...
    r562he1g2x9w
    1 day ago
  • ar0bomnzvu18's avatar

Erro

Já botei a minha verificação de idade, mas quando eu entro no jogo aparece que eu tenho que fazer a verificação denovo,quando eu entro pra fazer a verificação não vai.
    ar0bomnzvu18
    1 day ago
  • zbe3k8zyhy0f's avatar

Erro na loja

Eu não consigo comprar nada na loja diz que tenho de verificar minha idade mais mesmo quando eu faço o que é pedido da erro
    zbe3k8zyhy0f
    2 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie PolicyOnline Service UpdatesNotice at CollectionSecurity

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago