Forum Discussion

graziellaramos's avatar
graziellaramos
Rising Newcomer
11 months ago

Propaganda.

Des de que iniciei o jogo,  nunca apareceu propaganda, a fábrica de propaganda não funciona. Já fui no meu celular e configurações de propaganda e não funciona. O que mais posso fazer. Quero acelerar meus itens e não posso.

[Moved from SimCity BuildIt EN to Other EA Games PT. Please review our guidelines regarding language posts - CM]

1 Reply

  • 4Tigertye's avatar
    4Tigertye
    Seasoned Vanguard
    11 months ago

    did you buy the mayor's pass? it's my understanding that if you buy the pass you don't get the ads to speed up the factories.