Forum Discussion

didier_g65's avatar
didier_g65
Seasoned Newcomer
9 months ago

Unable to end the game

Bonjour,

Je ne peux pas terminer Jedi Survivor (sur PC) dans le combat final avec Bode : je suis en mode histoire mais ce combat est beaucoup trop difficile pour ce mode.
J'ai l'impression que le jeu ne prend pas compte le niveau choisi !

Même avec très peu de dégâts subis et tous mes stims BD (9) disponibles, j'arrive toujours au moment où il y a une cinématique qui demande de basculer vers le côté obscur.
Comme beaucoup de gens, je ne veux pas passer du côté obscur pour finir le jeu.

Il y a quelques jours, j'avais réussi à vaincre Bode avec une série de lancers de sabre laser (son niveau de survie est arrivé à 0) : il n'y a eu aucune cinématique pour montrer que le jeu était fini, Bode a disparu et je suis resté bloqué dans la salle d'audience (impossible d'en sortir) ! J'ai du quitter le jeu et recommencer cette dernière étape.
Depuis, impossible de terminer !

Ce n'est pas normal que ce soit aussi difficile, surtout en mode histoire.
Comment faire pour terminer le jeu ?

Merci.

Hello,

I can't finish Jedi Survivor (on PC) in the final battle with Bode: I'm in story mode but this battle is much too difficult for this mode.
I have the impression that the game doesn't take into account the level chosen!

Even with very little damage taken and all my BD stims (9) available, I always get to the point where there's a cinematic asking me to switch to the dark side.
Like many people, I don't want to switch to the dark side to finish the game.

A few days ago, I managed to defeat Bode with a series of lightsaber throws (his survival level had reached 0): there was no cinematic to show that the game was finished, Bode disappeared and I got stuck in the courtroom (impossible to get out)! I had to quit the game and restart this last stage.
Since then, it's been impossible to finish!

It's not right that it should be so difficult, especially in story mode.
How can I finish the game?

Thanks for your help.

No RepliesBe the first to reply

About STAR WARS Jedi: Survivor™

Join the community forums and talk with us about your experiences in STAR WARS Jedi: Survivor™.2,571 PostsLatest Activity: 9 hours ago