Forum Discussion

Puselinda's avatar
Puselinda
Rising Newcomer
2 days ago

Fryser Og låser seg! etter tid mye feil ellers i spillet også!

Hei. jeg opplever at spille mitt låser seg å fryser totalt helt å jeg kommer meg ikke vidre!!

sånn plutselig at jeg har spilt sims 4 en stund så låser det seg helt og fryser jeg kommer ingen vei til pc min lader seg ut for jeg får ikke gjordt noe å vente på at pc batterie skal lade seg ut det kan ta litt tid.. for at jeg får gjordt noe!

jeg har merket dette etter jeg har lagt inn flere å flere pakker i sims 4 spillet jeg har alle sammen som har kommet. dette begynner å bli irreterende.

å andre ting også i spill som ikke er bra det skal ikke være sånn jeg har betalt for alle disse spillene da skal det 100% virke som det skal! 

Jeg opplever også da de skal på festevaler at det ikke kommer opp noe å gjøre lengre som det var før. opplever også at de setter seg fast i møbler osv...

å ha dem ønsker dem tre fremtrendende ønskene på simmene ikke virker heller da jeg fullfører dem.

samme da dem er på date osv så blir de ikke avhaket da jeg fullfører dem osv... 

å ting som forsvinner som du har i spillet da du lagrer å det er på tomten så er det innemellom ting forsvinner.. og vaskemaskinene å dem er det noe feil på heletiden i spillet!

så jeg synes det har vært ekstremt mye feil på spillet nå dette er ganske kjedelig og irreternde!

HÅPER PÅ RASK TILBAKE MELDING OG POSETIVT SVAR!