Forum Discussion
8 Replies
Waar had je deze uitbreiding van De Sims 4 gekocht @brechtje01? Is dit via Origin (cliënt als website) gegaan of via een (online) winkel?
Als de koop via de Origin cliënt werd gedaan, dan zal je de uitbreiding terugvinden onder de tabblad voor extra inhoud, die verschijnt als je op de speltegel van De Sims 4 staat.
Vervolgens ga je de lijst na en bij de gekozen uitbreiding zal een oranje knop Spelen of <>Downloaden staan.
Lees dit help artikel eens door.
Als je via een (online) winkel een DVD hoesje had gekocht, dan dien je de productcode hiervan te verzilveren op je EA / Origin account.
Mocht je er niet uitkomen met de instructies die de winkel je had verstuurd via e-mail, dan dien je contact op te nemen met hun klantenservice, of een winkel van hun binnenlopen.
Aangezien wij niet weten wat in deze e-mail vermeld staat kunnen we je niet echt helpen ermee. Waarschijnlijk is het ook niet de bedoeling dat je deze inhoud online vermeld.
Groetjes.hi ja het is via origin gedownload... als ik naar de extra content ga staan de gekocht uitbereidingspakketen dr niet bij... daarnaast heb ik ook geen code gekregen die ik kan verzilveren wat EA garandeerd.. maar aangezien het via origin is lijkt het mij niet dat ik ben opgelicht heel gek
Hey!
Ik heb nu exact hetzelfde probleem als jou,
voor de sims 4 een uitbreidingspakket gekocht via origin en bevestigingsmail gekregen maar in het spel staat dat ik dit nog niet gekocht heb.
Heb jij al een oplossing weten te vinden of is dit nog steeds een groot vraagteken?
M.v.g.
Hallo @brechtje01 en @Pandaasaurussrex,
Het is mogelijk dat bij de aankoop via geen productcode wordt getoond, maar het product geactiveerd op je EA / Origin account.
Start de Origin cliënt eens opnieuw op. Mogelijk dien je eerst af te melden en de Origin cliënt volledig af te sluiten.
Controleer de status van de bestelling. Mogelijk dien je een aantal uren te wachten voordat product is geactiveerd.
Tevens kan je ook de cache van de Origin cliënt leegmaken.
Groetjes.- @RealSimmor0 Hey!
Ik heb de Origin Cliënt al een aantal keer opnieuw opgestart en de cache leeggemaakt en als ik de status van mijn bestellingen bekijk staat hier dat het voltooid is, maar ik krijg nog steeds te zien dat ik dit nog moet kopen als ik dit wil spelen..
Groetjes, - @RealSimmor0 Ik heb ook net op mijn account online gekeken en daar staat wel bij om te spelen maar als ik daar druk ok "spelen op origin" dan komt er Niet/-herkende game te staan en word er achter een productcode gevraagd.
Groetjes @Pandaasaurussrex
Als je op het spel drukt in je game bibliotheek in Origin, zie je het pakket dan wel klaar staan onder het tabje uitbreidingspakketten?- Ben je wel ingelogd met je juiste EA / Origin account @Pandaasaurussrex? Er wordt ook niks verborgen in je spelbibliotheek? Misschien kan je beter dan contact opnemen met de helpdesk, zo dat zij na kunnen gan of er iets is misgegaan.
Anders kan je beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk:
Telefoonnummer voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief).
Telefoonnummer voor België: 02/8084590 (lokaal tarief).
De helpdesk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.
Tevens kan je ook een terugbel verzoek indienen: https://help.ea.com/nl/contact-us/
Featured Places
De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 3 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee2 days ago
Community Manager