Sims 4 legacy voor kinderaccount.
Hallo ik ben Mika.
Een tijdje geleden las ik dat de sims 4 met de Legacy Edition kwam voor oudere processors. Ik was er ook achter gekomen hoe je dat kan downloaden.
Nu heb ik een probleem. Ik heb een kinderaccount, met een kinderaccount hoor je volgens mij niet te kunnen inloggen op de Origin site.
Heeft er iemand tips hoe ik dit kan oplossen en hoe ik dan toch de Legacy Edition kan downloaden?
Met vriendelijke groet,
Mika.
Hallo @Mikaapjes,
Je kunt via Origin de Legacy versie van De Sims 4 downloaden en installeren, hiervoor hoef je niet in te loggen op de site van Origin aangezien je alleen het Origin programma hoeft te gebruiken.
Je kunt hier onze FAQ lezen over de Legacy versie:
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/FAQ-De-Sims-4-Legacy-Editie/m-p/8452343#M2710
Waar kan ik De Sims 4 Legacy Edition halen?
- De Sims 4 Legacy Edition is nu beschikbaar voor spelers die De Sims 4 al in hun bezit hebben.
- Je kunt hem toevoegen aan je Gamebibliotheek door de Detailpaginavoor De Sims 4 op Origin te openen. Deze bevindt zich op het tabbladExtra content.
Zodra je hem aan je bibliotheek hebt toegevoegd, druk je op 'Downloaden'om hem te downloaden en te installeren.