Forum Discussion

Discusvisjes's avatar
Discusvisjes
Rising Novice
4 months ago

Laatste drankje lukt niet om te behalen

Ik heb alle missies van het evenement De natuur roept gedaan.. Ik krijg te zien ; Bedankt voor het spelen alle missies zijn voltooid ! Alleen het laatste drankje staat nog vergrendeld Hoe kan dat als alle missies voltooid en begaald zijn ? Hoe kan ik ook deze beloning ontgrendelen ? Er kan niks meer omdat de missies voltooid zijn ! Dat is dus duidelijk niet zo anders was dit Her eigenschap drankje toch ook ontgrendeld ?! Zie foto bijlage 

6 Replies

• Dat heb ik ook. ik kon de opdracht die bij Love Struck hoorde niet kunnen voltooien. Ik heb het her-eigenschapsdrankje ook niet kunnen ontgrendelen. Maar het drankje staat inderdaad ook in de beloningenmarkt voor 5000 tevredenheidspunten. Dus als je je sim genoeg wensen hebt laten uitkomen kan je sim hem toch bemachtigen.

• atreya33's avatar
    atreya33
    Legend
    3 months ago

Sommige opdrachten zijn optioneel. Ze zijn alleen beschikbaar als je het betreffende uitbreidingspakket hebt. Je mag deze taken ook niet als laatste overlaten want dan kan je ze niet meer vervullen. 

Normaal gezien kan je alle unieke beloningen, die enkel nu beschikbaar zijn vrijspelen zonder optionele opdrachten. De extra punten van de optionele taken zijn items die je ook zo in het spel kan vinden. Het is jammer dat je geen exemplaar het hereigenschap drankje hebt kunnen verdienen maar je sim kan dit drankje op elk moment kopen in het spel in de  beloningenmarkt met tevredenheidspunten (aspiration points)

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 months ago

Hey Discusvisjes​,

Bij je vorige vraag had ik al aangegeven dat je net 10 EP miste en dat zou kunnen doordat je tijdens een van de reeksen opdrachten er ééntje niet hebt weten te voltooien. Dat is natuurlijk pech hebben. Je miste net de champignons. Jammer maar helaas. Hopelijk heb je volgende keer meer succes. Hoe dan ook, ik hoop wel dat je nog veel plezier zult hebben met de rest van je spel.

• Ik had hier het probleem gemeld dat ik niet meer verder kan spelen om het Her eigenschap drankje te ontgrendelen voor 10 EP punten omdat er staat dat de missies volbracht zijn , dus ik kan niet verderspelen om het drankje te ontgrendelen ! Dus hoe kan dat ?! Ik stuur een screenshot mee waarop te zien is dat de missies volbracht zijn en er staat Bedankt voor het spelen ! Al met al kom ik niet verder en dat is balen ! Het event was ook erg onduidelijk tijdens het spelen wat het erg lastig maakte omdat ik nog niet klaar was verbaasde het me dat ik ineens wel de missies volbracht had ! Zit er een bug in of zo ? 

• Discusvisjes's avatar
    Discusvisjes
    Rising Novice
    3 months ago

Ik kan niet meer meespelen omdat er staat dat ik alle missies gespeeld heb dus kan ik niet verder om meer punten te behalen dus dat is vreemd… Ik heb er een screenshot van gemaakt waarop staat dat alle missies behaald zijn en ook Bedant voor het spelen. Dit klopt dus niet daar ik punten tekort kom om de missies helemaal uit te spelen Ik kan de screenshot hier niet sturen zie ik ! 

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,991 PostsLatest Activity: 3 days ago