Mijn Sims eten hun deeg op of plaatsen hem ergens in (keepsake box)
Soel Soel,
Ben ik weer met paar vreemde 'bugs'? Ik dacht nl. dat dit feit opgelost was, maar helaas doen mijn Sims het ineens wél weer. Hun deeg opeten ipv in de koelkast te plaatsen, en als ik vraag om het op te bergen dan brengen ze het naar "The Keepsake Box" zie foto. Raar maar waar krijg het ook niet zelf meer in de koelkast gesleept als ze het überhaupt al ergens plaatsen, voorheen had ik dit niet. Wel dat ze het vaak vanuit de koelkast opaten, dat wel.
Verder merkte ik net dat Vadertje Winter gelukkig gelijk weer weg ging nadat ik dus mijn Sims verhuist heb en terug in ander huis gezet had, dus die oplossing werkt wel!
En dan nog een vreemd iets; mijn sims waren met z'n 8en in 1 huis, mijn 3 jongvolwassen sims heb ik uit huis geplaatst, 1 op de universiteit dus die is écht weg weg van huis, maar de 2 anderen wonen nog op het erf van mijn 'hoofd-sims' en huren daar een gebouwtje wat ikzelf gemaakt heb. Sinds ik dus een 'huur' kavel ervan gemaakt heb gaat het nu mis. De Simmetjes die in het huurkavel kwamen wonen daar gaat het goed mee, maar mijn hoofdsims hun koelkast (die vol zat met zelfverbouwde groenten en eten) was leeg, nu net merk ik ook dat hun kas met planten en daar hebben ze zo'n bloemenmaak-bankwerkje staan en die is nu ook totaal leeg...??? Huh? Nog nooit gehad sinds te huur is uitgekomen en ik heb dit vaker gedaan met Sims die dus hun grond te leen afstonden en daarop verhuisden. Hoe kan dit ineens? Is er een nieuwe update geweest soms die dit veroorzaakt? Of toch nog een bekend probleem.
Ik dacht maak wel even een nieuw onderwerp aan. Kon wél vinden dat Sims dus té vaak hun deeg uit de koelkast snoepten maar deze heb ik (of ik heb verkeerd gekeken) nog niet voorbij zien komen.
Bedankt alvast,
Groetjes Monique
Hey @monique23051,
heb je ook al eens je spel gerepareerd? Ik blijf het een vreemde zaak vinden maar ben er nog niet helemaal uit of het nu een echte bug is of een vervelende glitch.
Hou ons in ieder geval op de hoogte van de vorderingen.