SIMS BLIJFT CRASHEN NA OVERSTAP EA APP Sims 4 sluit zichzelf af.
Hallo allemaal, Ik heb een probleem..
Ik wilde de Sims4 opstarten en zag dus dat ik geen keuze had en van Origin naar EA moest gaan, Voel je m al aankomen?
Nou overstap gemaakt niet wetende wat voor ellende me te wachten stond!
Dan had de EA app een error.. Dan was De Sims zogenaamd aan het laden maar hij starte niet.. Zo'n luttelige dingetjes deden zich voort wat ik met Origin allemaal niet zo had.
Gelukkig was het nog allemaal te verhelpen.. En heb ik gewoon met Mods enal het spel voor 2 dagen kunnen spelen.
Nu is het zo dat als ik het spel opstart dat allemaal goed gaat, Maar als ik begin te spelen sluit die zichzelf binnen 1min weer af ! Je kunt er letterlijk de klok opzetten.
Heb heel veel forums en filmpjes gekeken met talloze oplossingen en wat je eraan kunt doen of waar aan het zou kunnen liggen.. Heb echt letterlijk ALLES gedaan en geprobeerd maar tevergeefs ☹️
Trucjes zoals in admin opstarten en mods nakijken en nieuwe sims map etc etc kan ik allemaal wel, Maar in al die jaren dat ik dit spel speel werkt niks meer.
Heb zelfs al geprobeerd te switchen van EA Naar origin daar heb je nu ook trucjes voor om het te omzeilen maar dat werkt voor mij helaas niet,
Ook krijg ik vaker na het sluiten een melding dat Origin niet is geïnstalleerd, Terwijl ik die software wel nodig heb om het spel te starten en dat ik origin opnieuw moet installeren ? Maarja dan heb je meteen de melding vanuit origin om naar EA te gaan waar ik helaas niet omheen kon.
Nja ik ben dus ten einde raad en weet dat dit echt aan de EA App ligt.. En vrees nu dus dat ik geen Sims meer kan spelen.
Iemand die het verlossende antwoord en oplossing heeft? Mijn dank is groot.
Ik denk dat het probleem dan aan een van de saves moet liggen. Dat een er van corrupt is geworden. Je kan natuurlijk geleidelijk je saves weer terugzetten.