Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
8 years ago
Solved

The sims 2 ultimate collection nie włącza się.

Cześć. Ostatnio (19.01.18r.) otrzymałam The Sims 2 Ultimate Collection, dwójeczka była moją ulubioną częścią, ale gdy chciałam włączyć gre, to wyskoczył mi błąd, gdzie pokazało się że moja karta graficzna nie jest zgodna z Direct 9.0c, w takich sprawach jestem tak bardzo zielona. Próbowałam instalować dużo rzeczy, aby gra włączyła się, ale niestety nie działa. Chciałabym, aby ktoś powiedział mi co mogę zrobić, aby dwójka odpaliła. Chodzi ogólnie o to, że przez akcesoria "Rezydencje i ogrody", ta gra nie chce się włączyć. Marka mojego komputera to HP, windows 10, a karta graficzna to Intel(R) HD Graphics 5500.

• @liivealey

Witam

1.Pobierz sterowniki do karty graficznej tutaj , po lewej stronie masz do pobrania i wybierasz Windows  10 ,64 bit

2.Gdy już pobierzesz wchodzisz w pobrane lub podobny folder i klikasz na plik win64_154037.4835.exe prawym przyciskiem myszy i  wybierasz 7 zip i wypakuj pliki np do folderu na pulpicie  po czym instalujesz

3. Po zakończeniu  instalacji przytrzymaj klawisz Windows i naciśnij klawisz R w oknie uruchom wpisz devmgmt.msc i naciśnij enter.

4.Wchodzisz w panel sterowania -  System i Zabezpieczenia - system i po lewej stronie  Menedżer urządzeń

5.W Menedżerze urządzeń rozwiń Karty graficzne, kliknij prawym przyciskiem myszy urządzenie Intel i wybierz polecenie "Aktualizuj oprogramowanie sterownika".W następnym oknie wybierz "przeglądaj mój komputer w poszukiwaniu sterownika ", a następnie wybierz "Pozwól mi wybrać z listy sterowników urządzeń na moim komputerze

6.W następnym oknie kliknij przycisk "Z dysku", a następnie przejdź do wyodrębnionego folderu Intel HD5500 (win64) wklejonego na pulpicie.