Forum Discussion

ChiefKeef75's avatar
ChiefKeef75
Seasoned Newcomer
1 day ago

Fedor Pride + RETOUR DE TOUS les alter égos de UFC 5 dans UFC 6

Bonjour à tous,

Je voulais partager une demande concernant les futurs contenus de UFC 6 : Fedor Emelianenko PRIDE FC - SHOCKWAVE 2006.

Fedor est une immense légende des poids lourds et une figure emblématique de PRIDE. Fedor Origins est déjà présent dans UFC 6, mais personnellement je ne joue pas cette version. Je voudrais vraiment retrouver Fedor Emelianenko PRIDE FC - Shockwave 2006 comme dans UFC 5 😞. C’est ma demande numéro 1 pour UFC 6. Je pense que cette version ferait énormément plaisir aux fans.

Plus largement, j'aimerais vraiment que TOUS les Alter Egos de UFC 5 soient progressivement ajoutés à UFC 6 : PRIDE, Strikeforce, WEC, TUF, Origins, anciennes versions de champions et différentes périodes de carrière.

Par exemple : toutes les versions d'Adesanya, Masvidal Origins avec Kimbo Slice, José Aldo et  Poirier WEC, Demetrious Johnson UFC 152 (short vert XBOX), Nate Diaz Strikeforce, John Dodson, Stipe Miocic UFC 309, Tom Aspinall UFC 321, etc.

J'aimerais aussi voir revenir ou arriver des légendes comme Don Frye, Bas Rutten, Stephan Bonnar, Travis Browne, Cain Velasquez, Junior Dos Santos , Antônio "Big Foot" Silva, Kevin Randleman, Frank Mir, Brock Lesnar, Mark Hunt, ainsi que de nouveaux combattants comme Ante Delija et Robelis Despaigne.

Fedor PRIDE FC - SHOCKWAVE 2006  est vraiment ma demande numéro 1. Merci aux community managers de transmettre les retours des joueurs à l'équipe UFC 6 ! 🥊

4 Replies

• They don't give a **bleep**; the game is a total piece of **bleep** that's unplayable online. Every year they churn out crap on the Frostbite engine—which isn't even meant for fighting games—real geniuses.

• ChiefKeef75's avatar
    ChiefKeef75
    Seasoned Newcomer
    1 day ago

Hello everyone,

I wanted to share a request regarding future UFC 6 content: Fedor Emelianenko PRIDE FC: SHOCKWAVE 2006.

Fedor is a huge heavyweight legend and an iconic PRIDE fighter. Fedor Origins is already available in UFC 6, but personally, I don't play that version. I would really love to see Fedor Emelianenko PRIDE FC: SHOCKWAVE 2006 return, just like in UFC 5 😞. This is my number one request for UFC 6, and I think this version would make a lot of fans very happy.

More generally, I would really like to see ALL of the Alter Egos from UFC 5 gradually added to UFC 6: PRIDE, Strikeforce, WEC, TUF, Origins, former champion versions, and different periods of fighters' careers.

For example: all versions of Adesanya, Masvidal Origins with Kimbo Slice, José Aldo and Poirier WEC, Demetrious Johnson UFC 152 (green Xbox shorts), Nate Diaz Strikeforce, John Dodson, Stipe Miocic UFC 309, Tom Aspinall UFC 321, etc.

I would also love to see legends return or be added, such as Don Frye, Bas Rutten, Stephan Bonnar, Travis Browne, Cain Velasquez, Junior Dos Santos, Antônio “Bigfoot” Silva, Kevin Randleman, Frank Mir, Brock Lesnar and Mark Hunt, as well as new fighters such as Ante Delija and Robelis Despaigne.

Fedor Emelianenko PRIDE FC: SHOCKWAVE 2006 is truly my number one request. Thank you to the community managers for listening to player feedback and passing these requests on to the UFC 6 team! 🥊