Recent Content
EA FC 24 LOOPT VAST TIJDENS CARRIÈRE MODUS (PS5)
Elke keer als ik carrière modus speel dan loopt het vast in het menu Het probeert dan iets te laden maar er gebeurt niks Het blijft dan in dit beeld hangen je ziet de rook wel bewegen, het loopt vast maar ook weer niet Het bevriest of zo Dit probleem heb ik alleen met ea fc 24 carriere modus de ps5 werkt wel gewoon en ut werkt prima5.6KViews3likes15Commentssupporters zijn wit
Product: EA SPORTS FC 24 Platform:PC Wat is het model van jouw systeem? EA app - PC Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? geen idee Voer de grote van het geheugen in GB in geen idee In welk speltype gebeurde dit? Carrière In welk deel van het speltype? Managerscarrière Hoe vaak vindt de bug plaats? 100% Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? door te spelen Wat gebeurt er? als je speelt is heel het publiek helemaal wit de vlaggen, de huidskleur, de kleren... Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? dat alles terug normaal is hallo als ik een gamemode speel maakt niet uit welke zijn alle supporters helemaal wit Zie bijlage3.9KViews0likes1CommentKeuken Kampioen Divisie in FC25
Kan de keuken Kampioen Divisie niet gewoon toegevoegd worden in EA FC25. Dit zou een careermode veel interessanter en spannender maken aangezien je het risico loopt om te degraderen. Ook zou het voor Fans van clubs uit de KKD leuker worden want zij kunnen dan met hun lievelings club spelen en zelfs promoveren naar de Eredivisie.3.6KViews8likes8CommentsPlayer career
Product: EA SPORTS FC 25 Platform:Xbox Series S Wat is het model van jouw systeem? Microsoft Xbox One S Wat is jouw gamertag/PSN ID/Switch ID? Maarten1305 In welk speltype gebeurde dit? Carrière In welk deel van het speltype? Spelerscarrière Hoe vaak vindt de bug plaats? 100% Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Start a new player career mode Wat gebeurt er? Whenever you start a new player career all the stats are on 75 regardless of wich starter level you select. Even if i customise and set it at th3 lowest level i end up starting the career with a 75 rated player. This is way to high Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? You must be able to select a selection off starting levels i suppose Hope this can gets patched3.4KViews9likes9CommentsFC 25 blijft hangen bij laden spel
Goedemiddag, Bij mij start FC25 niet op en blijft hangen nadat ik het spel heb aangeklikt. Dit is al sinds ik het spel heb. Ik heb een x-box one en het spel met code gekocht. Ik heb zowel bedraad als wifi verbinding (bij instellingen x-box is dit ok). Waar kan dit aan liggen? Groet, Walter Blok2.5KViews0likes20CommentsEa fc 25 ultimate team foutmelding
Sinds gisteravond kan ik geen ea fc 25 spelen zonder dat ik er na het potje uit word gezet. Ik heb meerdere game modes geprobeerd zoals rivals, champs en squad battles. Steeds als ik speel word ik er aan het eind van mijn spel er uit gegooid en wanneer ik hem op start krijg ik de melding dat de verbinding is verbroken wat invloed heeft op mijn NV-factor. Ookal win ik de potjes heb ik ze alsnog verloren. Is hier een oplossing voor?2.5KViews0likes13CommentsFC25 op PS4 + PS5
Hallo, ik heb een vraag wat betreft de aankoop van FC25. Zelf heb ik een PS5 waarop ik FC24 speel en dus ook FC25 wil gaan spelen. Mijn zoon heeft een PS4 waarop hij incidenteel FC24 speelt maar ook FC25 wil gaan spelen. Hoe kan ik op beide consoles FC25 spelen met juiste versies én 1 aankoop doen? en op welke console moet ik dan de aankoop doen?2.2KViews0likes5CommentsCarrière loopt vast
Mijn carrièremodus in FC24 loopt continue vast. Ben zelfs al een carrière opnieuw begonnen en daar precies hetzelfde probleem. Bijv bij transferonderhandelingen blijft het spel ineens stilstaan. Heb de spel-disc eruit gehaald om te kijken of deze mogelijk beschadigd was maar ook niet het geval. Iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb dit voorheen met alle FIFA versies nog nog nooit gehad. Dit kan echt niet, kan eigenlijk deze spelmodus niet spelen, niet gebruiken door het vele vastlopen.2.1KViews0likes11Commentsnintendo fc 24 crasht
Net de nieuwe FC 24 gekocht voor nintendo. helaas blijft hij meerdere keren vastlopen in zowel online als offline modus. al geprobeerd om opnieuw op te starten. probleem komt terug. ook al geprobeerd om animaties en visuele effecten uit te schakelen. blijft schokkerig en traag op het beeld. Nintendo switch oled variant met 30gb vrije ruimte dus dat is het probleem niet. Graag een oplossing hiervoor. Of nog beter hoe kunnen we geld terug krijgen gezien de ondermaatse prestaties van de game op de nintendo1.9KViews0likes6CommentsNieuwe carrieremode starten lukt niet
Ik probeer telkens een nieuwe managerscarriere te maken, maar als die aan het laden is, word ik telkens uit de game gegooid naar t ps4 hoofdmenu. De rest kan ik telkens wel gebruiken bijv UT. Ook lukt t om een managers career te laden, alleen lukt het telkens niet om een NIEUWE te beginnen.1.6KViews0likes36CommentsFIFA 25 blijf vast hangen !!!
Hi , ik heb ook het probleem dat hij steeds blijft vast hangen als ik mijn doelstellingen wil openen bij fifa 25 ultimate team op de PS5 . Echt VRE SE LIJK dit een spel gekocht van €110,- pre order (dus GEEN DISK ) 5 x al blijven hangen in z’n 2 uurtjes tijd . Wat is hier aan te doen ???1.6KViews0likes7Comments