Forum Discussion

6 Replies

• Dag QueenBee,

Dank voor het snelle reageren op mij bericht.

Als ik op je link klik is deze inderdaad gekoppeld, sterker nog, via nl.twitch zelf heb ik nog op de button "Claimen" geklikt, vandaard dat ik het bijzonder vind dat de rewards niet zijn ontvangen.

Verder heb ik een screenshot toegevoegd van wat er zichtbaar is zodra ik inlog op de web app.

Zelf denk ik dat dit te maken heeft met de overgang van PS4 naar PS5.

Dit is pas de eerste game dat ik op de PS5 speel, de voorgaande "FIFA" games heb ik gespeeld op de PS4.

Wellicht dat de rewards en de Web app nog gekoppeld is aan de PS4?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @e5d43c2e23667c5a,

In principe zou dat geen probleem moeten zijn, want het kijkt niet of je op PlayStation 4 of 5 speelt, gewoon dat het een PlayStation is. Dus ik denk niet dat dat het probleem is.

Maar als ik naar je foutmelding kijkt, zou het kunnen dat je niet met het juiste account aanmeldt? Of dat je PlayStation account aan een ander EA account gekoppeld is? Als je weer naar die link gaat, zie je dan de juiste PlayStation account?
  • @EA_QueenBee ,

Ik denk inderdaad dat ik het probleem heb gevonden,

Ik zie dat mijn account is gelinkt aan een ander PSN account, overigens wel gek aangezien dit account zover mij bekend al enige tijd niet meer bestaat. ik heb om deze reden dan ook de link ontkoppeld.

Verder vind ik het overigens zeer raar dat niks over is gegaan aangezien de mail van mijn PSN account al een behoorlijk tijdje geleden is overgezet.

Als ik dan ook gewoon opnieuw inlog krijg ik wel de correcte PSN maar geeft hij aan dat deze is gekoppeld aan het mailadres van mijn ouders, wat niet klopt aangezien deze gewoon is gelinkt met mijn huidige mail.

Houd dit in dat ik EA account niet aan mijn correcte PSN kan koppelen?

Huidige account: ppskw17061994

Oude account (verwijdert): KellyHEESCH

• @EA_QueenBee ,

Ik denk dat ik het probleem zelf wel kan oplossen, echter heb ik nog wel een enkele vraag.

Wanneer ik even met behulp van mijn ouders de mail overzet van hen EA account naar mijn mail is het denk ik opgelost, dan zou ik zelf gewoon met mijn mail in kunnen loggen op de web app en is het EA account welke ik gebruik gewoon gekoppeld aan mijn mail.

Verder dan enkel nog een vraag over de Link naar het Twitch account.

Deze is nu dus perongelijk aan het verkeerde account gelinkt, kan dit nog gewijzigd worden?

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    @e5d43c2e23667c5a,

Zo lang er geen ander Twitch account gekoppeld is aan je ouders EA account kan je je Twitch account wel ontkoppelen en overzetten. Een EA account kan ooit maar één van een soort platform gekoppeld hebben, maar andersom is dat geen probleem. We hebben hier een artikel met wat meer informatie:

https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/

Hopelijk kan je zonder problemen het emailadres wijzigen. 🙂 En hopelijk is alles een beetje duidelijk; als je nog meer vragen hebt (of als ik iets niet goed uitleg), laat het me alsjeblieft weten.

About FC 24

Sluit je aan bij de communityforums en praat met ons over je ervaringen in EA SPORTS FC™ 24.1,270 PostsLatest Activity: 15 days ago