Forum Discussion

Quentin078's avatar
6 years ago

J

Ik heb net contact gehad met ea klantenservice om te vertellen dat ik al een hele lange tijd geen kills krijg toegevoegd die ik wel maak in een game, deze medewerker vertelde mij niks te kunnen betekenen dat dit vanuit de studio moet worden aangepast. Deze game gaat om kills maken en wins als ik kills maak en deze vervolgens niet krijg houd het voor mij op. Ik vind het heel vervelend om ergens energie in te steken en vervolgens niet geholpen worden wanneer er een probleem is. Ik verwacht dat iemand contact opneemt en mij gaat helpen om al mijn “verloren” kills terug te krijgen het loopt inmiddels ook erg op zou al boven de 100 kills kunnen zijn. Ik heb verder geen filmpjes of iets maar ik weet wel zeker dat iemand in de studio dit terug kan vinden op mijn account. Ik wacht nog even af maar verwacht echt dat dit opgelost wordt. Anders houd het op voor mij om EA games te spelen 

16 Replies

About Apex Legends Technische problemen & bugs

Heb je problemen met Apex Legends? Meld hier aan voor hulp bij connectiviteit, prestatieproblemen, crashes en meer.511 PostsLatest Activity: 8 hours ago