Forum Discussion
Heey I did the TORTURE TEST for like 8 minutes i think.
Here are the readings and the screenshot aswell in the word doc.
@sealsdrago https://download.gigabyte.com/FileList/Memory/mb_memory_z390-gaming-x_20191108.pdf?v=4e540e4472f320263c88abf1f9de22a2
de link is van de ondersteunende RAM voor jou moederbord. Volgens de screenshot heb jij de type f4-3200c16-8gvgb van gskill.
Als ik door de lijst met ondersteuning van RAM kijk , zie ik niet die type geheugen staan. Dit wil niet zeggen dat het ook inderdaad tot problemen kan lijden, maar dat je dan vaak zoiets soort van compatible kunt maken in de bios. Een moederbord fabrikant zal vaak niet alle geheugen types controleren ivm met de enorme aantal en variaties van geheugen types/merken/specs.
Dit kan ook betekenen dat als je ander geheugen plaatst die wel in de lijst voor komt , bf2042 probleem niet hoeft op telossen. Tevens zie ik dat jou moederbord ook een lijst heeft van ondersteunende SSD drives, ook hier zie ik jou drives er niet in terug. Ook hier weer wil dat niet zeggen dat het niet werkt/compatible is.
Persoonlijk zou ik proberen om de geheugen in de bios op 1 of andere wijze de config aan tepassen zodat het een soort van compatible word.
PS wil je die torture blend test is laten draaien voor minimaal 30 minuten , en dan via het menu in Prime95 de test stoppen , dan krijg je een verslag wat hij gedaan heeft en of hij problemen is tegen gekomen !
Als je wallet geschikt is , zou ik persoonlijk toch kijken voor nieuw geheugen , om dat probleem in iedergeval uit tesluiten !
About Battlefield 2042 Technical Issues & Bugs
Recent Discussions
- 34 minutes ago
- 3 hours ago