Forum Discussion
13 years ago
Gonna have to agree here, this is very suspicious. I've been trying to link this thread to EA support but I keep getting cookiecutter copy/paste replies ☹️
13 years ago
See the "spoiler" below to see the email I've sent to support (in Dutch). Recognizable?
Spoiler
Stefan,
Dit is allemaal al gedaan. Kijk nu eens gewoon op de thread die ik link en lees de mails van mijn eerdere tickets. Er is inmiddels duidelijk geworden dat dit alleen Nederlandse klanten schijnt te treffen.
Er is;
- Clean geboot
- CCleaner gedraaid
- Origin hergeinstalleerd
- Dead Space 3 hergeinstalleerd
- Poorten open gezet
- Modem vervangen
- Netwerkkabels vervangen
- UOtrace gedraaid
- Twee computers hergeinstalleerd
- Contact gelegd met de ISP
- Een thread geopend op answers.ea.com
De opties om het probleem te verklaren aan mijn kant zijn op en ik kan niet naar de ISP stappen zonder dat jullie meer info verschaffen. De ISP heeft al een monteur langsgestuurd en op afstand het probleem bekeken. Tot nu toe ligt er alleen maar bewijslast bij mij en bij mijn ISP en helemaal niks vanuit jullie. Dit is grond om gewoon mijn geld terug te mogen vragen. Stuur me alsjeblieft meer informatie vanuit jullie (wat er is gedaan, en niet wat ik moet doen, dat is allemaal al gedaan), zodat ik niet met een vage probleemomschrijving voor een pikant bedrag aan de telefoon mag hangen met mijn ISP, waar toch niks uit gaat komen.
De thread die jullie moeten lezen;
De issue is al gerapporteerd op sites als PCgamingwiki
Nogmaals - denk met me mee, ik kan nu helemaal niets omdat ik niets weet, mijn ISP kan daarom ook vrij weinig, jullie zeggen niks te kunnen doen, wat misschien waar is, maar je kan op z'n minst aangeven wat er is gedaan in plaats van rijtjes te copy-pasta'en.
Groet,
Stijn
- 13 years ago
Wow. You put a lot of effort into identifying and (to no avail) solving this issue.
If they decide to copypasta now... well, that'd just be evil... or a bot.
About Dead Space Franchise Discussion
Scavenge the violent wilderness, build devastating weapons, and take down the terror on the Dead Space Games forum.5,332 PostsLatest Activity: 3 days ago
Recent Discussions
- 11 days ago