Forum Discussion

vaill53's avatar
vaill53
Seasoned Newcomer
3 days ago

Bug en Carrière point de départ réel

Bonjour, 

Je rencontre un beug à chaque fois que je lance un mode carrière point de départ réel. En effet, je n’ai pas l’accélération maximal des joueurs, je trouve que le jeu est « bridé » et le gameplay est différent… Les passes sont ralenties sur la fin de trajectoire… Comment puis-je y remédier? En mode carrière normal et dès les autres modes de jeu je n’ai pas le problème ! 

Vidéos à l’appui d’une course d’un joueur, et une autre avec une passe ralentie…

1 Reply

• I’m encountering a bug every time I launch the Career mode with a realistic starting point. Specifically, the players aren’t reaching their maximum acceleration, the game feels “throttled” or sluggish, and the gameplay seems different. Additionally, passes slow down toward the end of their trajectory... How can I fix this issue? In the normal Career mode and other game modes, the problem doesn’t occur!  

I’ve also recorded videos—one showing a player’s sprint with reduced acceleration and another demonstrating the slowed-down passes...

Please Solve this Problem EA 

About FC 25 Game Modes

Chat with the FC 25 community about Rush, Career Mode, Clubs, and Stories.914 PostsLatest Activity: 9 minutes ago