Forum Discussion

djhulk's avatar
djhulk
New Rookie
27 days ago

TOTY Mbappe, Wilson en meerdere spelers weg door een BUG!

Hallo E.A., ik heb contact gehad met jullie collega’s. Er zijn namelijk spelers uit mijn lijst verdwenen waar ik enorm van baal. Alhoewel het echt niet de minste sterker nog om de beste spelers gaat die FC26 bezit, ben ik benieuwd wat er nu gaat gebeuren. De spelers zijn nu te vinden bij mijn concept spelers, maar iemand die een gezonde verstand heeft weet dat je deze spelers nooit in een SBC zal stoppen want dit is het maximale wat je kan hebben. Volgens jullie collega’s gaat het om een Bug waar ze nu mee bezig zijn. In de tussentijd zit ik in onduidelijkheid en veel spanningen. Wat kan ik doen? Wie heeft dit nog meer meegemaakt. 
ik heb een aantal keren contact gezocht en met een adviseur gechat, die me weten te vertellen dat deze case nog in behandeling is.
Dit was het advies van de adviseurs; geduld hebben en na een tijd weer contact opnemen om te vragen hoe de case verloopt.

LEVEN WIJ NU IN EEN OMGEKEERDE WERLED????

Ik hoef niemand te vertellen dat het hier om grote namen al niet de beste namen die een vermogen kosten, waar ik veel tijd en moeite in heb gestopt, en ik de dupe ben van een bug. De gedupeerde moet nu achter zijn zaken aan wat nog meer tijd energie en frustratie kost!!

Ik loop nu een aantal dagen achter op het spel waardoor ik veel volgers ben verloren en veel stress heb. Ik vraag E.A. bij deze om een oplossing en tegemoetkoming van jullie fout. Fouten kunnen en mogen gemaakt worden maar jullie fouten hoef ik noet voor te boeten. Ik hoor zeer snel wat van jullie……

Gr, 

Hulk

[Moved to FC 26 NL. Please review our guidelines regarding language posts - CM]

8 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • Yo guys,

Er zijn afgelopen week 26 spelers uit mijn selectie verdwenen door een bug.

Jammer genoeg zijn het mijn dragende spelers waardoor ik nu achter de feiten aan loop. 
    Wie is ook spelers kwijtgeraakt door deze bug, en hoe zien jullie het nu verder? Claimen jullie een tegemoetkoming, of laten jullie het hierbij?

ik hoop wat van jullie te horen en eventuele tips te krijgen die ik kan gebruiken en waarmee ik geholpen kan worden. 

groetjes,

hulk

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    27 days ago

Hoi djhulk​,

We kunnen helaas niet in accounts kijken hier op de forums, dus ik ben heel beperkt met de hulp die ik kan aanbieden. Ik kan niks vinden dat andere mensen gewoon hun speleritems missen als een bug. Normaal zou ik zeggen dat dit misschien een teken van een hack is of dat je ze per ongeluk in een SBC hebt gestopt.

Wanneer heb je je spelers verloren, precies? En weet je of de adviseurs al naar je accountlogins hebben gekeken?

• djhulk's avatar
    djhulk
    New Rookie
    27 days ago

allereerst bedankt voor je reactie. Je zou inderdaad kunnen zeggen dat er een fout is gemaakt en dat spelers per ongeluk in een sub zijn gestopt, maar gezien de hoeveelheid en de spelers (waaronder vele toty spelers als mbappe)lijkt het me zeer onlogish en dom om zoiets in een sbc te stoppen. Al mijn spelers met de hoogste rate zijn verdwenen. En persoonlijk weet ik zeker dat ik ze niet in een sbc heb gestopt. Dan zul je wel ver van het padje zijn geweest om de miljoenen weg te gooien. Ik heb diversen keren contact gehad en ze zeggen er druk mee bezig te zijn omdat er meerdere spelers het zelfde probleem hebben. Nu kunnen ze me geen tijdsbestek geven hoelang het zal duren en moet ik dus achter mijn feiten aan, wat op de omgekeerde wereld lijkt, toch? Volgens de adviseurs gaat het om een bug en zijn ze druk met het team bezig. Maar mijn vraag is hoe ik enigszins tegemoet kan komen en ik dus ook verder kan gamen, tot het probleem is opgelost, ik hoop dat je begrijpt dat het me veel  tijd en moeite heeft gekost, en dan tel ik het financiële er niet eens bij. 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    26 days ago

djhulk​,

Ik snap het absoluut, en ik wou dat ik meer behulpaam kon zijn, maar ik kan niet in je account kijken om te zien wat er precies met je spelers is gebeurd. Ik kan je alleen terug naar ons klantendienst sturen zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken. Heb je in het verleden via email gecontacteerd? Misschien heb je er meer aan als je contact via een chat opneemt.

• djhulk's avatar
    djhulk
    New Rookie
    26 days ago
    1. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe zoiets verschrikkelijks fout kan gaan bij een miljarden organisatie. Ik heb verschillende keren contact opgenomen en het enige wat ze kunnen melden is dat de fout niet bij mij ligt en dat het om een bug gaat. Al met al stelt het me wel gerust dat het een fout in de server is en dat ze überhaupt iets kunne zien. Alleen heb ik er op dit moment niks aan omdat ik niet kan spelen en ik ver achter loop. Is er een tegemoetkoming of iets zodat ik alsnog verder kan tot het probleem is opgelost en ik tot mijn spelers kan beschikken? Er is in dit verhaal maar 1 dupe en dat ben ik. 
  • djhulk's avatar
    djhulk
    New Rookie
    23 days ago

Is er inmiddels al wat duidelijkheid over deze case? 

• Hallo FC fans,

Bij de vorige post heb ik laten weten dat er maar liefst 26 spelers bij me zijn verdwenen. Dit zijn absoluut geen spelers die je in een SBC stopt, met alle respect. Het zou misschien een vergissing kunnen zijn, maar je komt iemand niet vertellen dat hij de 26 beste spelers in een SBC stopt om vervolgens een discussie met E.A. aan te gaan

Nou kort samengevat, krijg ik uiteindelijk na veel moeite en iedere dag een adviseur te hebben gesproken, kreeg ik dit mailtje:

Hallo djhulk,

Greetings, this is S from EA. I trust this message finds you well. I am reaching out to provide an update and follow-up on your case.

Upon reviewing your case, we have confirmed that there is no compromised or suspicious activity found on your game account. As a result, we are unable to grant any compensation or adjustments from our side.

We hope this information helps. Please feel free to contact us if you have any further questions or concerns.

You can also find answers to common questions on our help Center at http://help.ea.com, or ask our community experts by visiting Answer HQ at https://forums.ea.com/category/ea-forums-en.

Thank you so much again for contacting EA.

S

EA Help

Dus ik rustig gebleven en graag uitleg wil hebben waar mijn spelers dan zijn? Dus de vraag aan de adviseur was: na aanleiding van jullie mailtje en besluit zou ik graag willen weten waar mijn spelers dan zijn? Hoogstwaarschijnlijk kunnen jullie dat wel uitlezen en me daarop een antwoord geven. Na enkele minuten terug vraagt de adviseur om welke spelers het gaat en wanneer ik de aankoop heb gedaan. Van 1 speler weet ik de aankoop en bedrag tot aan de cent, zelfs de datum. Dus ik heb de stuk genoemd 25-01-2026 het aankoopbedrag genoemd van 13,840,000 Miljoen en  een printscreen opgestuurd (zie afbeelding) hoeveel meer wil je duidelijk zijn. En toen……. Toen kreeg ik iets te horen waar mijn oren van gingen flapperen. De adviseur vertelde me  dat ik op 25-01-2026 op de speler heb geboden en niet heb gekocht. Hij is door iemand anders gekocht…?>”{}. Dikke error dus maar altijd rustig blijven.. denadviseur bleef bij zijn informatie die hij voor zich had liggen en week daar niet vanaf(wat ik wel kan begrijpen, maar toch vreemd bleef vinden). Ik heb er alles aan gedaan om te bewijzen dat het om Kylian Mbappe TOTY gaat en dat ik hem in mijn bezit heb gehad. Ook wilde ik filmpjes sturen omdat ik ze nog steeds heb waar Kylian Mbappe voor mijn team s-eelt en duidelijk te zien is dat ik hem in mijn bezit heb. Sterker nog, ik heb een filmpje van zijn kaart waarop het bedrag van 13,840,000 op staat. Uiteindelijk heeft de adviseur de chat gestopt omdat zijn besluit volgens hem helder was en hij de chat zou afsluiten. Nu de vraag en dit is mijn laatste vraag aan E.A. want anders moet ik helaas juridische stappen gaan ondernemen waar we beiden niet op staan te wachten en ik jullie nogmaals wil duidelijk maken dat er een gruwelijke vergissing/fout is gemaakt door E.A. 

mijn vraag is: kan iemand z.s.m. telefonisch contact met me opnemen want ik heb het vaker via de chat gedaan en dat bleek geen goeien match te zijn. Ook is mijn geduld op en heb ik er veel tijd en moeite ingestoken. 
    Ik kan alles verrifieren en bewijzen dat dit om een fout gaat. 

Wat zouden jullie doen beste FC gamers?

groetjes,

• djhulk's avatar
    djhulk
    New Rookie
    17 days ago

Heb je een e-mail waarop ik mijn verhaal kan sturen. Graag wil ik e-mailen met een persoon en niet met een BOT.

Featured Places

Node avatar for FC 26 Bug rapporten

FC 26 Bug rapporten

Rapporteer bugs en kijk wat de EA SPORTS FC™ 26-community op dit forum zegt.Latest Activity: 5 days ago
151 Posts