Sayitefe55
3 days agoTraveler
Zorluk seviyesi
Dünya klası düzeyinde oynuyorum ama sadece büyütülmemesi gereken bir maç zorluk seviyesi yüzünden büyütüldü çok saçma goller yedim maçı ikinci kez oynadığımda 3-1 kazandım ama sinirlendim çünkü gereken tuşlara basmama rağmen oyuncularım rakibin üzerine gitmedi hiçbirşey yapamadım rakip oyuncu elini kolunu sallaya sallaya gol attı sizin gibi bir firmanın böyle bişey yapması hiç yakışır bişey değil bu 3. Şikayet oldu 4. Şikayeti yazmak istemiyorum derhal bu teknik sorunları çözün gerçekçi bir oyun deneyimi istiyorum artık bu oyuna girdiğimde sinirlenmek istemiyorum eğer birdaha sinirlenirsem oyunuzu silerim