Djeisonmiranda38Seasoned Newcomer4 months agoI play for 1 minute and I get disconnected, in all online game modes I play for 1 minute and I get disconnected, in all online game modes
Featured PlacesFC 26 Game Modes Chat with the FC 26 community about Rush, Career Mode, and Clubs.Latest Activity: 2 days ago700 Posts
FC 26 Game Modes Chat with the FC 26 community about Rush, Career Mode, and Clubs.Latest Activity: 2 days ago700 Posts
Recent DiscussionsSunucuya bağlanamıyorum Sunucuya bağlanamıyorum Clubs mode reklam panosu Merhaba, Clubs mode online da sürekli bu stat denk geldiğinde hata alıyoruz. Eklerde görsel mevcuttur. Pro clubs Any other gk missing the gk pants in there inventory I have redownloaded the game deleted the reserve space and nothing the pants disappeared clubs mode billboard error Hello, I'm getting an error when this stat keeps appearing in Clubs mode online. A screenshot is attached. Teammates som saboterade i halvtidscupen Jag lirade den nya halvtidscupen och i 6/10 matcher så hade jag lagkamrater som gjorde själv mål och stod AFK och förstörde mina chanser att vinna cupen och skulle jag kunna få tillbaka åtminstone 4 ...