Forum Discussion

YellsonMandela's avatar
YellsonMandela
New Novice
4 hours ago
Solved

t.a.v. Community Managers (ansfers HQ) Transfer ban case 241094362

Geachte EA-ondersteuning,

Mijn naam is Jelle Oudshoorn en ik ben een toegewijde speler van EA FC 26 met accountnaam YellsonMandela. Ik schrijf u om mijn onterechte transfermarktban te betwisten, die ik onlangs heb ontvangen. Ik ben van mening dat deze ban een gevolg is van een foutief gemarkeerde transactie door het geautomatiseerde systeem van EA, en ik verzoek u vriendelijk om mijn zaak opnieuw te herzien. Ik wil benadrukken dat de transactie die heeft geleid tot de ban volledig legaal was en binnen de officiële richtlijnen van EA is uitgevoerd. De kaart werd verkocht voor een prijs die binnen het door EA vastgestelde maximale prijsbereik valt, en er was geen sprake van enige vorm van muntdistributie of andere manipulatie van de marktplaats. Ik had geen controle over de uiteindelijke prijs of de persoon die de kaart heeft gekocht. Argumenten voor mijn bezwaar:

1. Prijsbereiken: De kaart werd verkocht binnen het officiële prijsbereik zoals vastgesteld door EA.
  2. Transactiemethode: De verkoop werd uitgevoerd via de "Open bod"-optie, wat betekent dat ik geen controle had over de uiteindelijke prijs of de koper. Dit is een belangrijke overweging, aangezien de verkoopprijs werd bepaald door het biedproces en niet door mijn actie.
  3. Rekeningwaarde: Ik heb aanzienlijke tijd en geld geïnvesteerd in mijn account en de daarbij behorende FC-punten. Het is voor mij volstrekt onlogisch om een ban te riskeren voor een kleine cryptotransactie die geen inbreuk heeft gemaakt op de regels.

Als onderdeel van mijn bezwaar verzoek ik ook om inzage in de gegevens die EA over mijn account heeft. Conform de wetgeving inzake gegevensbescherming, inclusief de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), vraag ik om een "Verzoek om inzage in persoonsgegevens" en de bijbehorende transactielogboeken. Dit zou moeten aantonen dat er geen gecoördineerde transfers of andere verdachte activiteiten hebben plaatsgevonden, en kan helpen te verduidelijken dat het hier een vals positief betreft.Daarnaast ben ik me ervan bewust dat er recentelijk meldingen zijn van valse positieven die werden gemarkeerd tijdens zeer volatiele marktomstandigheden, zoals de Winter Wildcards. Het zou nuttig zijn om te verifiëren of mijn account mogelijk getroffen is door een systeemfout of een "banwave" die bredere gevolgen heeft gehad. Ik verzoek u vriendelijk om deze zaak opnieuw te beoordelen en, indien nodig, een handmatige beoordeling door een medewerker in gang te zetten. Ik ben ervan overtuigd dat dit zal leiden tot de constatering dat mijn ban onterecht is en dat mijn account weer toegang tot de transfermarkt krijgt.

Ik kijk uit naar uw reactie en hoop dat deze zaak snel en rechtvaardig kan worden opgelost. Mocht u verdere informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet, YellsonMandela

1 Reply

Replies have been turned off for this discussion

Featured Places

Node avatar for FC 26 General Discussion

FC 26 General Discussion

Discuss the latest news and game information around EA SPORTS FC™ 26 in the community forums.Latest Activity: 3 minutes ago
5,505 Posts