Forum Discussion

Nr1_Gamer_'s avatar
Nr1_Gamer_
New Novice
28 days ago

Ea Is broken

Ea heeft veel favorite spelers op het platform. Heb ik gemerkt in div 7 als ik naar div6 wil gaan elke keer als ik op blauwe opdrachtjes kom. Verlies elke keer de wedstrijd. Ik mag niet naar div 7 om champions te spelen. Ik speel het spel al jaren en sinds ze Fc van hebben gemaakt trekt het spel op niks. Ik overweeg om het echt niet meer te spelen. 

Heb er zelf 150euro ingestoken en krijg nul goede spelers uit pakketjed. Andere online op youtube of insta of noem maar op die live gaan krijgen bom van spelers boven de 88 ratings. Fair nee echt niet. Sorry. Heb veel videos dit kan laten zien. Op mijn ps heb ik live gefilmt de wedstrijden waar ik stond. En je ziet het wel degelijk dat ik niet vooruit mag. Mijn ploeg doet zelf niets meer.

Echt oneerlijk.

Niet dat ik klaag ofzo maar vind dit gewoon oneerlijk. En als ik goed begrijp als in filmpjes.online maak krijg ik meer gedaan op wat trekt dit. 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️

(CM: Thread moved from EN EA FC 26 to NL EA FC 26. Please post in the language of the board.)

1 Reply

About FC 26 Algemene discussie

Bespreek het laatste nieuws en game-informatie over EA SPORTS FC™ 26 op de communityforums.87 PostsLatest Activity: 13 hours ago