Forum Discussion

Re: Seeing Cheaters/Hackers in PvZ 2 - Arena (Sea-Shooter)

Hi, I wanted to play arena but that mode got crazy. Tree times the same opnent who gets in first 5 seconds crazy score (hundreds of milions). I have never played with the same player so far and now tree times in a row (I tried to quit and log in again) and such a score - there is not so many zombies to get such a score (the plants got hardly refreshed) in such a short time. How can I stop it and play normaly again? Thanks

3 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • Lambsy65's avatar
    Lambsy65
    Seasoned Ace
    20 days ago

You can’t do anything.EA need to fix it

• teorema72's avatar
    teorema72
    Rising Newcomer
    20 days ago

Olá, este problema também ocorreu comigo, não sei se é um bug do game ou o jogador trapaceou, seu nick era "asyne". Primeiramente, na sua relação de plantas escolhidas para o combate não aparece a planta da semana. Em segundo, após o inicio do partida sua pontuação vai de zero para 140.000.000. Jogo a vários anos, e minha pontuação máxima ao final da partida chega por volta de 50.000.000. Espero solução para o problema, pois isso, desmotiva qualquer  jogador! Estou enviando o print do final da partida para comprovar a trapaça!

About Plants vs. Zombies™ 2

Discuss your experience with Plants vs Zombies 2 on our community forum.5,553 PostsLatest Activity: 3 hours ago