PulsipherRising Ace6 years agoSickI know that problems arise - and maybe cancelling the TB was the best thing after all - I don’t have all the details. I am completely disgusted though that I spent 40k in crystals to make sure I had ...Show More
JacenRoe6 years agoIf it makes you feel better... even with all R7 characters you probably had no shot at Mundi shards.
Featured PlacesSWGOH General Discussion Discuss and share your feedback on Star Wars: Galaxy of Heroes with fellow players.Latest Activity: 37 seconds ago83,100 Posts
SWGOH General Discussion Discuss and share your feedback on Star Wars: Galaxy of Heroes with fellow players.Latest Activity: 37 seconds ago83,100 Posts
Recent Discussions{{{GuíA~ ¿Cómo puedo hablar con alguien en AM? [Guia Paso o Paso DL] ¿Cómo puedo hablar con alguien en AM? ¿Cómo puedo hablar con una persona en AM? Para hablar con una persona en AM, puedes llamar a su servicio de atención al cliente a +52>800>9...Minor Conquest Complaint Twice I've gotten an infinite loop waiting for a conquest battle to load. If I restart the game, I get back in fine and I can do CQ fine, so it's not a huge deal, but it's not neutral either since wh...{{{Guia^Paso%o%Paso^AM}}} ¿Cómo puedo hablar con alguien en AM? [Guia Paso o Paso DL] ¿Cómo puedo hablar con alguien en AM? ¿Cómo puedo hablar con una persona en AM? Para hablar con una persona en AM, puedes llamar a su servicio de atención al cliente a +52>800>9...{{{GuíA~4718}}}¿Cómo hablar con una persona en AM 4718? [Guia Paso o Paso DL] ¿Cómo puedo hablar con alguien en AM? ¿Cómo puedo hablar con una persona en AM? Para hablar con una persona en AM, puedes llamar a su servicio de atención al cliente a +52>800>9...{{{GuíA~AM}}}@4718¿Cómo hablar con una persona en AM 4718? [Guia Paso o Paso DL] ¿Cómo puedo hablar con alguien en AM? ¿Cómo puedo hablar con una persona en AM? Para hablar con una persona en AM, puedes llamar a su servicio de atención al cliente a +52>800>9...