Forum Discussion

Trismagistos's avatar
3 years ago

Een nieuw uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

Er gonsde al bijna een maand het gerucht dat het nieuwe Sims 4 uitbreidingspakket iets te maken zou hebben met High School! 

Op 3 juni verscheen er op twitter deze foto in het kanaal van de Sims Community 

The name of the next Expansion Pack for The Sims 4 has leaked

Dat is dus ruim voordat het spelpakket Weerwolven uitkwam! Eerst werd er op twitter eerst voorzichtig, later uitgebreid en openlijk gespeculeerd welke richting De Sims road map op zou gaan.

Afbeelding

Deze prent werd op 29 juni gedeeld op twitter met de aankondiging dat op 30 juni om 17:00 uur de trailer voor het nieuwe uitbreidingspakket zou worden gelanceerd.

https://twitter.com/TheSims/status/1542160976736395268?s=20&t=0WzzMIi8nL5p2lYtw1-5SQ

Uit dit beeld is inmiddels wel duidelijk hoe de roadmap er uitziet. Tussen juli en september komt er dus een bouw kit, een stijl kit, een aanpassing in het basis pakket die samengaat met het uitbreidingspakket en natuurlijk het nu veel besproken Middelbare School pakket. 

De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het wel erg op de Amerikaanse High School is gebaseerd en dat het dus weinig lijkt op wat we in het Nederlandse schoolsysteem herkennen. 

Maar er valt wel weer voldoende te beleven en wie weet kunnen de meeste spelers er toch weer opnieuw een geheel eigen verhaal van maken. In het basispakket zal er waarschijnlijk behoorlijk wat veranderen.. Maak je vast op voor een kappersbezoekje want het haar gaat overal groeien en de hormonen zullen overal opspelen. 

Lees er meer over in deze link: Middelbare School Expansion Pack EP12 Rondleiding (ea.com)

En als je liever ziet hoe het pakket eruit komt te zien, Kijk dan hier naar de trailer:

Meer informatie wordt gegeven op vrijdag 15 juli om 20:00 uur op Twitch. Je kunt het nu alvast bestellen en op 28 juli staat het klaar om te downloaden.

Ik ben nu al aan het bedenken of en hoe ik mijn weerwolven tiener met volle maan naar school kan sturen. 😇

20 Replies

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.411 PostsLatest Activity: 5 months ago