Geld is weg maar geen packs
Op 21/10 had ik een paar packs gekocht, deze werden betaald met bancontact, heb hier een bevestigingsmail van gekregen (zie bijlage), ze gedownload en ben beginnen spelen.
Gisteren log ik aan en de packs zijn verdwenen. Ik doe een paar opzoekingen en kijk ook even na bij mijn bestellingen en daar zie ik vervolgens dat er failed staat maar als je ze openklikt staat er wel fulfilled (zie bijlage). Ik ben dit dan gaan nakijken op mijn rekening maar het geld is wel van mijn rekening gehaald.
Ik heb eerst contact gehad met iemand via chat dat me niet verder geholpen heeft, integendeel deze zei me dat de transactie dus niet doorgegaan is en ik maar contact moest opnemen met mijn bank voor de refund. Maar de refund moet komen van de instantie die mijn geld genomen heeft...
Vervolgens heb ik een mail gestuurd en deze staat nu in status "wachten op speler" met de knop verzoek hervatten. Als ik hier op klik dan kom ik op een algemeen scherm met "answers HQ" of "terug naar mijn verzoeken" en daar stopt het dan ook.
Ik ben zeer teleurgesteld in het slechte contact en voel me echt wel bestolen.