Forum Discussion

ashna05's avatar
3 years ago
Solved

I can’t click

Product: The Sims 4
Platform:Mac
Which language are you playing the game in? English
How often does the bug occur? Occasionally (10% - 49%)
What is your current game version number? Sims 4
What expansions, game packs, and stuff packs do you have installed? .
Steps: How can we find the bug ourselves? .
What happens when the bug occurs? .
What do you expect to see? .
Have you installed any customization with the game, e.g. Custom Content or Mods? Yes
Did this issue appear after a specific patch or change you made to your system? Yes
Please describe the patch or change you made. update

I can’t click any of this icon/sims on my bottom MacBook, please help every time I want to click it will say "go here" 

14 Replies

• Bonjour, j'ai le même soucis depuis la mise à jour du 18 avril. Impossible d'utiliser correctement les différentes icônes de mon jeu. Cela compromet la fluidité du jeu. Mods retirés, réparation du jeu effectué, vidage du cache, mais tout reste buggé, comme si toutes l'interface est décalé. En effet, il faudrait une vidéo pour bien vous montrer cela. 

Je ne peux pas cliquer sur plusieurs icônes situées en bas de l'écran, le mode construction est peu utilisable, je ne peux rien sélectionner dans le menu des besoins des sims en jeu non plus. 

Le jeu est non utilisable. 

A savoir que j'utilise un mac book pro dernière génération et qu'avant la mise à jour, tout fonctionnait très bien!

• ashna05's avatar
    ashna05
    3 years ago

Its worked, thank you so much! It’s really mean a lot to me, thank you. Have a great day !!

Featured Places