Forum Discussion
238 Replies
- EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
@dnpolder @CarmenPennings hey! Dank jullie wel voor deze rapporten! Ik zal ze doorsturen naar de Sims teams! 🙌
In de Sims 4 Landelijk leven zit een vertaalfout wanneer je de borduurvaardigheid begint. Er staat dan "[sim naam] heeft HIS Aida-borduurstof met 5x5... etc." Ik neem aan dat dit "[sim naam] heeft ZIJN Aida-borduurstof met 5x5...etc." moet zijn. Ik weet overigens niet of dit ook geldt voor een vrouwelijke sim dus "HER" ipv "HAAR".
Hey @yanyo111,
Goed dat je deze vertaalfout hebt gespot! Misschien dat EA -Maxis die wel bij de volgende waslijst zullen aanpassen.
Binnenkort kan je waarschijnlijk wel meer vormen tegenkomen en hopelijk ook de meervoudsvormen 'Zij en Hun'. Het kan dan ook gebeuren dat je meer vreemde vormen tegenkomt want het Nederlands is nog niet echt toegerust voor gender neutrale persoonsvormen en voornaamwoorden.
Lees voor de zekerheid ook de informatie in deze link: Aanpasbare voornaamwoorden in De Sims 4 (ea.com)
Zou inderdaad heel tof zijn als ze voor de non-binaire Sims zij/hen/hun zouden gaan gebruiken! ❤️
Als je met een nieuwe Sim wilt kennismaken, staat er soms ‘introductie’. Graag veranderen naar ‘kennismaking’ of ‘kennismaken’.
Bijvoorbeeld: ‘Vriendelijke introductie’ > ‘Vriendelijk kennismaken’ of ‘Vriendelijke kennismaking’.
Ik kwam vandaag ook nog een leuke tegen! 😏
Maar ik vind dit alleen maar komisch.
- De woorden "introductie" en "kennismaken" net als "voorstellen", in welke vorm, hebben eigenlijk dezelfde betekenis, @ElroyNL.
Groetjes. Typfoutje!
Wanneer ik een kip wil kopen via het kippenhok staat er bij haan "Ach! Dit kuikentje wodt een radicale haan!"
Groetjes :-)
- Aangezien dit onderwerp te maken heeft met De Sims 4, zal het beter in diens forumtak thuishoren en niet de forumtak voor de technische problemen met Origin.
Omdat er al een eigen onderwerp voor de "Verschillende taal en vertaal fouten" bestaat https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Collectie-Thread-Verschillende-taal-en-vertaal-fouten/td-p/6381532/jump-to/first-unread-message zou deze daarbij geplaatst kunnen worden, @4strd.
Groetjes. - EA_Leeuw4 years ago
Community Manager
Hey @4strd,
Heb de post even samengevoegd met een collectie thread over dit soort kleine probleempjes.
Dankjewel voor je rapport! 😄
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 14 hours ago
- 4 days ago
- 8 days ago