Forum Discussion

BobvdBrink22's avatar
BobvdBrink22
Rising Novice
3 years ago

Interactie "Rotzooien met [naam sim]" toont naam gespeelde sim

Wanneer je met een tiener sim speelt en op een bed of ander geschikt object klikt, en er maar één andere sim in de buurt is waarmee je een voldoende romantische status hebt om te kunnen rotzooien, wordt de interactie optie "Rotzooien met [naam eigen sim]" getoond in plaats van "Rotzooien met [naam andere sim]".

Zelfs nadat ik mijn spel volledig opnieuw heb geïnstalleerd en de map Electronic Arts in Mijn documenten volledig heb verwijderd en vervolgens een nieuw opgeslagen spel ben begonnen, blijft het probleem bestaan.

In de Engelse versie van het spel, welke ik ook even heb geïnstalleerd, treedt het probleem echter niet op en wordt er gewoon "Mess around with [name of the other sim]" weergegeven.

Ik heb versie 1.96.365.1030 van De Sims 4 geïnstalleerd op mijn PC.

Ik heb de volgende uitbreindingspaketten: Get Together, City Living, Seasons, Snowy Escape, Spa Day, Parenthood, Holiday Celebration Pack and Laundry Day Stuff.

Verder heb ik geen mods geïnstalleerd en ook nooit eerder gebruikt.

10 Replies

• Zou het niet gewoon een vertaalfoutje in het Nederlands kunnen zijn?

• Hey @BobvdBrink22

Dat lijkt me een vreemde zaak maar omdat een aantal onderdelen van de nieuwste patchupdate nog moeten worden onderzocht lijkt het me handig als je even controleert of de Sim met wie jouw Sim graag zou willen 'rotzooien' wel de juiste seksuele oriëntatie heeft. Het kan zijn dat er iets ontbreekt of dat die Sim wel romantisch wil zijn maar niet wil 'rotzooien'.

Zou je misschien een schermopname kunnen maken van de situatie? Dan kan ik die onderzoeken en desnoods even meenemen naar een groep helpers hier op het forum.

Het kan ook een constructie fout of bug zijn. Hoe dan ook het is serieus genoeg om even te onderzoeken. 

• @BobvdBrink22 Dit is al héél lang zo, volgens mij 'hoort' het gewoon zo zeg maar in het Engels is het namelijk ook zo. Mijn sims heb ik lang in het Nederlands gespeeld en sinds kleine 2 weken nu in het Engels en het was bij de beide varianten zo. Ik denk dat het een tiener dingetje is, rotzooien in de karretjes was ook zo.

Groetjes Monique
  • BobvdBrink22's avatar
    BobvdBrink22
    Rising Novice
    3 years ago

@Lotje1981 Ja dat is dus precies wat ik ook denk! In de Engelse versie van het spel staat er namelijk wel gewoon "Mess around with [name of the other sim]".

• BobvdBrink22's avatar
    BobvdBrink22
    Rising Novice
    3 years ago

@monique23051 Dat is heel gek, want ik heb het spel verwijderd en vervolgens in het Engels geïnstalleerd. Daar klopte het wel gewoon en stond er "Mess around with [name of the other sim]" in plaats van de naam van de gespeelde sim.

• BobvdBrink22's avatar
    BobvdBrink22
    Rising Novice
    3 years ago

@Trismagistos Dankjewel voor de snelle reactie!

Ik heb de seksuele voorkeuren bekeken, maar die kloppen gewoon. Bijgevoegd vind je een schermopname waarop de namen van de gespeelde sim en de andere sim te zien zijn, als mede de interactie "Rotzooien met [naam gespeelde sim]". Het lijkt echt een vertaalfout te zijn, want het verdere verloop van het rotzooien is wel zoals verwacht.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @BobvdBrink22,

Ik krijg ook het sterke vermoeden dat het hier gaat om een 'soort' vertaalfout. Maar het lijkt ook op een constructiefout in een code. Het wordt op andere forumpagina's (vooral de Engelstalige) niet gemeld als een bug.

Ik ga nog even opzoek en navragen of dit ergens anders ook voorkomt.

Ik tag @EA_Leeuw hierbij gelijk even met de vraag of dit kan worden meegenomen naar het Sims Team.

• monique23051's avatar
    monique23051
    Seasoned Ace
    3 years ago
    @BobvdBrink22 Klopt nu je het zegt ben ik even met een tiener naar de karretjes enzo gegaan en jawel in het Nederlands zal het dus echt wel zoals @Trismagistos zegt een vertaalfout zijn,wat stom! Sorry,

Groetjes Monique
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

Dank, allen! Ga het doorzetten naar de teams.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,991 PostsLatest Activity: 3 days ago