Forum Discussion

EA_Jason's avatar
EA_Jason
Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
5 years ago

Re: The Sims Mobile Game reset

Hello @dnlsimmer!

We'll do our best to help you and and to restore your game back to level 36. 

In order to investigate, we do need some additional information from you. It's best not to share personal details publicly on the forums, but you can send me a DM with the requested information.

To send me a DM, click on my username and press the little black enveloppe. 

I'll need the following information:

• Do you remember the Player ID that you had when you were level 36?
  • Are you still playing on that Player ID?
  • Have you created a support ticket through the game?
  • If so, what is the case number?
  • If you have any screenshots of the Player ID, then please share those too via DM.

6 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    5 years ago

I've received your DM, I'll speak to the teams and do some investigating. It might take until tomorrow before I can follow up on this.

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    5 years ago

Someone will be in touch via e-mail to help you resolve this. Keep me up to date and let me know how it all works out. 

• Hello @EA_Jason i have the same problem too ☹️ i lost my game’s progress. I was on level 52 already. I clicked the continue game when i reinstalled the app but it just brought me back to level 1. Hope you can help me as well. Thank youuu

• mzellepers85's avatar
    mzellepers85
    Rising Novice
    4 years ago

Bonjour j'ai le même problème indiquer ici sauf qu'ici en France je n'arrive pas à obtenir un dépannage d'EA. J'ai pourtant fournir toute les informations qu'il mon demander lors de nos contacts par mail . Preuve d'achat ID du compte en beug , et autres.  Cela fait deux semaine que ma progression est en beug.  Est qu'il met impossible de faire des actions quel qu'elle soit.  Mais malgré des 10ene de in game ticket toujours la même histoire on fini par me laisser sens nouvel a la fin de la procédure ou carrément on ferme mon dossier alors que mon problème et toujours pas résolu ! Peut être pourriez vous m'aider ... Je suis désespérée vraiment. J'étais niveau 55.  Aujourd'hui je me retrouve Avec un tutoriel qui s'affiche est je suis complètement bloqué.  .   

Help me please 🥺🙏

• mzellepers85's avatar
    mzellepers85
    Rising Novice
    4 years ago

Bonjour j'ai le même problème indiquer ici sauf qu'ici en France je n'arrive pas à obtenir un dépannage d'EA. J'ai pourtant fournir toute les informations qu'il mon demander lors de nos contacts par mail . Preuve d'achat ID du compte en beug , et autres.  Cela fait deux semaine que ma progression est en beug.  Est qu'il met impossible de faire des actions quel qu'elle soit.  Mais malgré des 10ene de in game ticket toujours la même histoire on fini par me laisser sens nouvel a la fin de la procédure ou carrément on ferme mon dossier alors que mon problème et toujours pas résolu ! Peut être pourriez vous m'aider ... Je suis désespérée vraiment. J'étais niveau 55.  Aujourd'hui je me retrouve Avec un tutoriel qui s'affiche est je suis complètement bloqué.  .   

Help me please 

About The Sims Mobile

Make a connection with Simmers, share your knowledge, and troubleshoot issues in The Sims Mobile official community.6,547 PostsLatest Activity: 4 minutes ago