Featured PlacesDe Sims 4 Deel je Sims 4-creaties, bespreek verhalen, krijg hulp bij uitbreidingen en updates, of help anderen op ons vriendelijke forum.De Sims Franchise Discussie Bespreek De Sims Medieval, de originele De Sims, De Sims 2, De Sims 3, De Sims Mobile, De Sims FreePlay, en speculeer over de toekomst van de franchise, inclusief Project Rene.De Sims Spel Informatie Hub Blijf op de hoogte van de hoogtepunten, aankondigingen, nieuws, patchopmerkingen en livestream van Sims met beheergidsen en berichten van Maxis.
De Sims 4 Deel je Sims 4-creaties, bespreek verhalen, krijg hulp bij uitbreidingen en updates, of help anderen op ons vriendelijke forum.
De Sims Franchise Discussie Bespreek De Sims Medieval, de originele De Sims, De Sims 2, De Sims 3, De Sims Mobile, De Sims FreePlay, en speculeer over de toekomst van de franchise, inclusief Project Rene.
De Sims Spel Informatie Hub Blijf op de hoogte van de hoogtepunten, aankondigingen, nieuws, patchopmerkingen en livestream van Sims met beheergidsen en berichten van Maxis.
Recent ContentNewest TopicsMost ViewedMost RepliesMost LikesNo Replies YetNo Solutions YetSolutionsTagged:TagSims 4 download niet op externe harde schijf Ik heb geprobeerd contact te zoeken met EA, maar dat lukt helaas niet. In het contactformulier moet ik onder 'console' iets invullen, maar er zijn helemaal geen keuzes. Telefonisch zijn ze niet berei...Als ik wil koken, dan loopt het venster vast en komt er een roze stip Als ik op een koelkast klik en een gerecht wil koken, dan opent het venster waar je een gerecht kan kiezen niet, en dan komt een roze stip in beeld (zie foto), weet iemand hoe ik dit op kan lossen? H...Een aangekocht onderdeel is niet meer beschikbaar We hebben de uitbreiding gekocht van de paardenboerderij en deze is ineens niet meer zichtbaar in ons account. Mijn Sims 4 sluit zich vanzelf af. Hoi mensen! Ik loop al een tijd tegen dit probleem aan. Sinds een tijdje sluit mijn Sims 4 vanzelf af. Hij gooit mij uit de game en dan zie ik alleen mijn start scherm van mijn computer. Als ik weer...taal spel wijzigen Ik heb net iets ontdekt wat denk ik voor velen van ons erg handig is. Als je je sims in een bepaalde taal speelt, hoef je niet meer het hele spel met aanvullingen te verwijderen en helemaal opnieuw ...Gameplay scherm werkt niet Al de dingen rondom mijn scherm in gameplay staan raar en verkeerd waardoor het spel nu echt niet meer te spelen is voor mij. Wat moet ik doen? Ik heb al ‘repair’ gedaan Kan geen kavel opslaan in bibliotheek Hallo! Ik heb al een tijdje (weet niet precies hoelang) dat ik geen kavels op kan slaan in mijn bibliotheek. Dan geeft het een serverfout aan. Kunnen jullie dit oplossen? Of weet iemand wat ik het b...SIms 4 wil niet starten Hallo, Wanneer ik de sims 4 wil starten dan flikkert het scherm een paar keer, gaat het naar window modus en blijft wit. Ik heb al van alles geprobeerd: Windows updates Nvidia updates Spel en E...Onmogelijk om verjaardagsfeest te geven Sulsul simmers! Een kind in mijn simhuishouden is jarig. Wanneer ik echter een verjaardagsfeest wil geven, kan ik deze optie niet selecteren. Er staat bij dat niemand in mijn huishouden jarig is. Al...Evenwicht herstellen en kwalen verhelpen Soel Soel Simmers! We zijn hier met een update om een paar van de grootste zorgen die jullie met ons hebben gedeeld aan te pakken, waaronder opgeloste problemen, toegang tot de Galerie voor console...Sims 3 wil niet opstarten Ik wilde graag weer de sims 3 spelen, maar helaas lukt het niet. Ik druk via de EA app op de game opstarten dan krijg ik het startprogramma ervoor en klik ik op play. Maar dan opent hij de EA app w...Add on verschijnt niet in de launcher maar in de EA. Ik heb de add on university life gekocht toen Origin nog bezit had van sims 3, sinds dat EA heeft overgenomen werkt deze add on niet meer. Al mijn andere add ons die ik even lang of langer heb die do...Mijn sim komt eerder thuis van het werken Mijn sim komt eerder thuis van het werken en moet tot 16:00 werken. wanneer ik met de andere sim weg ga om 12:00 komt de sim thuis. ik heb al alle mods eruit gehaald daar lag het niet aan en ik heb...I desperately need help I actually have multiple problems. Aspiration goals not completing even when I did them. The ‘open profile’ option when clicked not loading in. Social bunny send message UI being messed up. Sims...Problem iDeal Hey, So i Wanted to buy 2 pacs in the sale. I wanted to pay with iDeal, but it is not a option anymore. I do not have another way to pay, as I don't have a credit card, don't have paypal or klarna. I...Overweeg het potentieel van Sim Springs Hallo, Ik zit vast in het Tuinkruid Terras-evenement op de taak: “Overweeg het potentieel van Sim Springs”. Ik ben op de juiste kavel (waar Johnny Zest staat), heb het bord gezocht, op de grond ...Oude spellen terugzetten Mijn oude computer is helaas kapot gegaan, ik heb wel mijn sims spellen op een externe harde schijf kunnen zetten. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn sims 4 spulletjes allemaal goed op mijn nieuwe ...Missies in evenementen annuleren? Hallo, Ik ben bezig met het evenement De natuur roept. Een van de opdrachten voor de missie Raadsel van de grot is naar een ander dorp te reizen en daar een mysterieuze boom te onderzoeken. Ik ben n...SolvedHouten troon gebruiken? In het evenement heb ik de houten troon gemaakt, nu moet ik hem gebruiken, maar het zit niet in mijn inventaris. Weet iemand hoe je de houten troon kan gebruiken? Ik kan nu niet verder... SolvedLaatste drankje lukt niet om te behalen Ik heb alle missies van het evenement De natuur roept gedaan.. Ik krijg te zien ; Bedankt voor het spelen alle missies zijn voltooid ! Alleen het laatste drankje staat nog vergrendeld Hoe kan dat als...
About De SimsLaat je Sim-spireren door onze Sims community; deel creaties, bespreek verhalen, krijg ondersteuning, en blijf op de hoogte van alle Sims titels.