Featured PlacesDe Sims 4 Deel je Sims 4-creaties, bespreek verhalen, krijg hulp bij uitbreidingen en updates, of help anderen op ons vriendelijke forum.De Sims Franchise Discussie Bespreek De Sims Medieval, de originele De Sims, De Sims 2, De Sims 3, De Sims Mobile, De Sims FreePlay, en speculeer over de toekomst van de franchise, inclusief Project Rene.De Sims Spel Informatie Hub Blijf op de hoogte van de hoogtepunten, aankondigingen, nieuws, patchopmerkingen en livestream van Sims met beheergidsen en berichten van Maxis.
De Sims 4 Deel je Sims 4-creaties, bespreek verhalen, krijg hulp bij uitbreidingen en updates, of help anderen op ons vriendelijke forum.
De Sims Franchise Discussie Bespreek De Sims Medieval, de originele De Sims, De Sims 2, De Sims 3, De Sims Mobile, De Sims FreePlay, en speculeer over de toekomst van de franchise, inclusief Project Rene.
De Sims Spel Informatie Hub Blijf op de hoogte van de hoogtepunten, aankondigingen, nieuws, patchopmerkingen en livestream van Sims met beheergidsen en berichten van Maxis.
Recent DiscussionsNewest TopicsMost ViewedMost RepliesMost LikesNo Replies YetNo Solutions YetSolutionsTagged:TagMissies in evenementen annuleren? Hallo, Ik ben bezig met het evenement De natuur roept. Een van de opdrachten voor de missie Raadsel van de grot is naar een ander dorp te reizen en daar een mysterieuze boom te onderzoeken. Ik ben n...SolvedHouten troon gebruiken? In het evenement heb ik de houten troon gemaakt, nu moet ik hem gebruiken, maar het zit niet in mijn inventaris. Weet iemand hoe je de houten troon kan gebruiken? Ik kan nu niet verder... SolvedDe houten troon vervaardigen Hallo allemaal, Ik heb een probleem. Ik ben bezig met het evenement en moet nu voor de missie echo's in de grot een houten troon vervaardigen. Deze is in het menuutje van de werkbank niet te vinden....SolvedGame crasht direct na opstarten Sinds het bijwerken van de één na laatste update (vlak voordat enchanted by nature uitkwam), loopt mijn game continu direct vast na opstarten. Het beeld gaat niet verder dan het eerste blauwe scherm,...SolvedMappen zijn anders ik heb origin en the sims 4 geinstalleerd op mijn nieuwe laptop alleen nu is de hele mappenstructuur anders. Hierdoor kan ik geen mods installeren... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ik heb het a...SolvedMod the sims doet het niet meer. Mailadressen worden geweigerd. Hebben sommigen doe bij mod the sims zitten ook dat je niet meer kan inloggen? Aangezien dit niet met het spel te maken heeft stel ik de vraag hier. SolvedMIJN HOUSHOLD IS VERWIJDERD dit is niet de eerste keer dat EA mijn Household heeft verwijderd. ik wou vandaag de sims 4 spelen maar mijn household is verwijderd ik heb EA al een email gestuurd. Maar ze reageren niet als jullie ...SolvedOndersteuning Windows 11 ? Hallo, omdat Windows 10 in Oktober stopt met beveiligings updates ga ik waarschijnlijk over op Windows 11.. Ondersteund Windows 11 de Sims 4 ?Ik hoop het wel anders wordt het wel een probleem ! Ik ho...SolvedExpansion packs are gone I started up my Sims 4, but all of a sudden, all expansion packs are gone. They are still in my electronic folder and also in my application folder. I am playing on a MacBook. Does anyone know what t...SolvedMods? Heyy guys, Sinds ik erachter ben gekomen dat je door middel van Mods, je huis zo veel meer realistischer kunt maken ben ik nog meer obsessed then everr!! Vandaag mijn beach house helemaal opnieuw in...SolvedSims vertraagd enorm en loopt vast door honden en katten Mijn game loopt normaliter soepel, maar wanneer er een hond of kat aan mijn huishouden is toegevoegd, dan gaat het mis. De poppetjes moeten te lang nadenken voor ze een actie uitvoeren en soms loopt ...SolvedEvergreen Harbor laadt niet Hallo, Zojuist met de Black Friday sale Eco Lifestyle gekocht en gedownload. Echter laadt de gehele wereld niet. Kavels zijn allemaal verdwenen en de kavels waar al sims wonen, kan ik niet op klikke...SolvedRe: nieuwe ideeen voor de sims 4 Titel: Sims of the Forbidden Dimensions Beschrijving: Stel je voor dat De Sims 4 een uitbreiding krijgt die de grens tussen realiteit en andere dimensies doet vervagen. In deze grimmige, mysterieuze...SolvedBugged sims 4 grim reaper quest and discovery quest Can someone help me i finished the quest of the grim reaper and now the discovery quests are bugged and keep spamming in my notications and its really bugged and yes i tried repairing the game and r...SolvedHeins hulpje event Hoi, ik was bezig met het Heins hulpjes evenement. Sinds ik bij week 4 ben is het evenement opeens gestopt. Ik zie nog wel het icoontje tijdens het spelen, maar ik kan niet zien wat ik moet doen. ...SolvedSims 4 blijft hangen op laadscherm Hoi, Sinds de een na laatste update blijft mijn Sims 4 hangen op het laadscherm. Het begon eerst met het laden van een kavel, dus bij reizen of wanneer je uit CAS komt. Helaas sinds net ook dat het ...SolvedKan na update opgeslagen spellen niet meer laden Ik kan sinds de update mijn opgeslagen spellen niet meer openen. Ik krijg dan een foutmelding met foutcode. Ik gebruik mods en aangepaste materiaal, maar de scriptmods zijn uitgeschakeld. En h...Solvedsims 4 horrorfantaspetss ik heb een idee sims 4 fantasy-horror pets! met venoms juggernauts en allerlij wezens uit film van fantasyfilms en horrorfilms als occulthuisdieren een speciale expension game pack genaamt the sims ...Solved[opgelost]Kan niet meer posten op het sims4 forum. Ik kan ineens niet meer reageren op een onderwerp of een nieuwe aanmaken in het sims4 support forum. Ik krijg de melding dat ik toestemming moet hebben of zijn aangemeld. Welnu ik ben gewoon aangemel...SolvedSinds nieuwe update/pack gaan ál mijn gezinsleden mee op date Hoi hoi, Ik heb gegoogled en gezocht maar kon even zo snel niets vinden. Nou ja snel, al zo'n 2 weken last van :-) Maar goed, mijn sims gaan dus állemaal mee op date! Gezellig zou je denken? Nope ...Solved
About De SimsLaat je Sim-spireren door onze Sims community; deel creaties, bespreek verhalen, krijg ondersteuning, en blijf op de hoogte van alle Sims titels.