Recent ContentNewest TopicsMost ViewedMost RepliesMost LikesNo Replies YetNo Solutions YetSolutionsTagged:TagStoring openen Sims4 Sinds lange tijd heb ik EA nog eens gedownload om mijn Sims nog eens te spelen. Bij het openen van de Sims kreeg ik telkens deze melding, daarna sprong het weer op de startpagina van EA. Wat moet ik ...EA kan het bestand niet vinden. Gisteren voor mijn werk lekker Sims 4 gespeeld. Na mijn werk, wil ik verder gaan, krijg ik de melding dat het systeem het opgegeven bestand niet kan vinden. Hoe dan zo ineens?!?! Please help, mijn ni...weird toddler head movements Video 2 - YouTube anyone know how to fix this bug? sims 4 toddler weird head movements https://www.youtube.com/watch?v=zw_rNsVK_IA&ab_channel=yvonneg anyway to fix this bug? Vastlopen ingame Sims4 Vandaag wilde ik na de update van gisteren (Inbrekers) nog eens de sims4 spelen. Eerst zelfde gameplay gebruikt waar ik ben mee geëindigd. Tussen 5 à 10 loopt mijn spel vast. Alles blijft stilstaa...Probleem met opnieuw downloaden van The Sims 2 The Sims 2 heeft zichzelf van mijn laptop verwijderd. Nu kan ik The Sims 2 niet meer downloaden, de EA app geeft dan een fout aan. Hoe kan ik dit oplossen? Ik merk dat ik alleen maar problemen onder...Sims 3 niet in de wereld komen. Laatste heb ik weer de sims 3 gespeeld, zonder problemen. Nu wilde ik hem weer opstarten en ik kom wel in de game en wil ik mijn familie kiezen om in de wereld te gaan, krijg ik daarna de melding da...Sims 1 en Sims 2 Hallo, zoals de velen van jullie hebben de sims bundel gekocht van de sims 1 en sims 2 helaas, werkt het niet. Sims 1 start niet eens op en sims 2 die geeft aan dat het spel vast loopt na het maken...Sims 4: Uit Eten: Probleem met bedienen in restaurant Hallo! Sinds kort ervaar ik problemen met de bediening in mijn restaurant. Alles verliep voorheen goed. Had ondertussen al 4 sterren en klanten waren tevreden. Alle werknemers zijn goed getraind...Ik kan geen meubels plaatsen (boulevardbestie) Na de missie "boulevardbestie" probeer ik nu de kavel in te richten. Ik probeer al een tijdje bepaalde meubels neer te zetten maar als ik erop druk willen ze niet plaatsen. Het is wel zo dat alle meu...Zwart scherm bij opstarten sims 4 Hallo, Bij het opstarten krijg ik een zwart scherm en valt de sims 4 uit. Ik zie het blauwe start scherm van sims 4 en hoor de muziek maar na een tijd stopt de muziek en wordt mijn scherm zwart. Ik...sims 3 mac compatible Ik heb een macbook pro 2020 M1 chip die runt op macOS Sonoma 14.3.1. Hierop werken alleen 64-bit games. Door de system requirements die aangegeven staan bij de expansion packs voor sims 3 raak ik in ...Blossom estate. Hallo, na de bug fix ben ik de Blossom estate kwijt, in mijn opslag. toen ik de Blossom villa had gewonnen, was ik een ander huis aan het bouwen,toen dat klaar was wou ik de Blossom villa bouwen, wa...Codes nooit ontvangen voor dragon valley en barnacle bay Ik heb dragon valley en barnacle bay gekocht via de EA app, hier zijn ze terug te vinden als add on, ik kan via de sims 3 store de werelden niet downloaden en ik heb ook geen installatie code ontvang...De feestdagen komen eraan! - Update 03-12-2024 PC: 1.111.102.1030 / Mac: 1.111.102.1230 Console: Versie 2.04 Feestvoorbereidende Simmers, Het is weer die tijd van het jaar waarin we ons voorbereiden op de feestdagen, en we komen met...Re: nieuwe ideeen voor de sims 4 Titel: Sims of the Forbidden Dimensions Beschrijving: Stel je voor dat De Sims 4 een uitbreiding krijgt die de grens tussen realiteit en andere dimensies doet vervagen. In deze grimmige, mysterieuze...Hoe kan ik een sim uploaden in de uitwisseling van sims 3? Hoihoi, Ik zou graag willen leren hoe ik een sim kan uploaden in de uitwisseling in de sims 3 store. Wie zou mij hiermee kunnen helpen? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet! Spring Sims boulevardbestie In sims4 freeplay kom ik niet verder. Ik denk dat het een foutje bug in het spel is. Het is bij spring sims en dan bij de taak bouw de weg naar boulevardbestie. Daar blijft hij aangeven; rond het hui...Boe-tastische veranderingen! | Update 22-10-2024 PC: 1.110.265.1030 / Mac: 1.110.265.1230 Console: 2.01 Soel, soel, spookSimmers! Dit Halloweenseizoen roepen we griezeltastische verrassingen op met de release van het De Sims 4 Leven en Dood Ex...Naar normale sims Ik ben een weerwolf maar ik heb alles al afgezocht naar een boekje in de tunnels maar op heden nog geen boekje gevonden ! Is er ook een cheat voor dat ik geen weerwolf meer ben ? Ik heb testingcheats...
About De SimsLaat je Sim-spireren door onze Sims community; deel creaties, bespreek verhalen, krijg ondersteuning, en blijf op de hoogte van alle Sims titels.