Forum Discussion

wersmamani's avatar
wersmamani
Newcomer
12 years ago

får ikke til å avinstallere !

Hei! The Sims 3 spillet mitt virker ikke ! Når jeg trykker på det står det: Unable to start. Please reinstall the base game.

Hvorfor det ??!!! Javel.... Så går jeg på programmer og funksjoner ( der jeg sletter program på pc'en ) Så trykker jeg: Avinstaller. Så først kommer det opp det der: fortsett/avbryt. Plutselig kommer d opp noe heeelt annet! Se her: Det har oppstått en feil (-5005 : 0x80070002) under kjøring av installasjonsprogrammet. Forsikre deg om at du har avsluttet eventuelt tidligere installasjonsprogram og lukket andre programmer. Hvis feilen fortsatt eksisterer, må du kontakte leverandøren din: Electronic Arts (http://www.TheSims3.com).

Her er detaljene:

Feilkode: -5005 : 0x80070002
Feilinformasjon:
>Kernel\KernelMedia.cpp (95)
>SetupNew\setup.cpp (851)
PAPP:
PVENDOR:Electronic Arts (http://www.TheSims3.com)
PGUID:C05D8CDB-417D-4335-A38C-A0659EDFD6B8
$15.0.0.498
@Windows Vista Service Pack 2 (6002)
IE Version: 8.0.6001.19437

Jeg fatter ingenting! Jeg har bare oppe internettet og InstallShield Wizard (<---- der feilen oppsto) og Programmer og funksjoner har jeg oppe. Dette skjedde igår, da gikk det å avinstallere the sims 3 spillene mine! Men plutselg så avsluttet pc'en seg og brukte ca. 20 minutter ! og kom ikke videre ! Så jeg bare trykket den av. Da jeg trykket den på holdt den på å reparere????? gjennoprette systemet??? og masse annet ! Jeg trodde selvfølgelig at pc'en min var ødelagt ! Men den var fin etterpå, så viste det en opptatering til Norton, jeg trykket ja og den gjorde sitt. Men alle sims 3 spillene mine jeg hadde avinstallert ! Var der fortsatt !!!! Det sto på pc'en: Alle spill og programmer som eg blitt installert/avinstallert blir gjennopprettet osv... Så The sims 3 var der fortsatt.... (dette skjedde igår) Da jeg skulle prøve å avinstallere dem viste det samme problemet jeg har nå/idag! argh.... Jeg prøvde ca. 5 ganger ! D samme skjedde hele tiden ! Da prøvde jeg idag, akkurat det samme ! ☹️ HJELP MEG !!!!!!

On English:

Hey! The Sims 3 my game does not work! When I click on it it says: Unable to start. Please reinstall the base game.

Why??!! Okay .... So
I went to programs and features (where I delete the program on my computer) So I press: Uninstall. So first comes up it there: continue / cancel. Suddenly it into something completely different! See here: There is an error (-5005: 0x80070002) when running the installer. Make sure you have finished any previous setup program and closed other applications. If the error still exists, contact your vendor: Electronic Arts (http://www.TheSims3.com).

Here are the details:

Error Code: -5005: 0x80070002
Misinformation:
> Kernel \ KernelMedia.cpp (95)
> SetupNew \ setup.cpp (851)
PAPP:
PVENDOR: Electronic Arts (http://www.TheSims3.com)
PGUID: C05D8CDB-417D-4335-A38C-A0659EDFD6B8
$ 15.0.0.498
@ Windows Vista Service Pack 2 (6002)
IE Version: 8.0.6001.19437

I do nothing! I only have up Internet and InstallShield Wizard (<---- where the error occurred) and the Programs and Features I had up there. This happened yesterday, then went to uninstall the sims 3 my games! But suddenly closed his computer and spent approx. 20 minutes! and did not come on! So I just printed it off. When I pressed it held it to repair????? the restoral system??? and much more! I thought of course that my computer was broken! But it was fine afterwards, then showed a opptatering to Norton, I pressed yes and it did her. But all the sims 3 my games I had uninstalled! Was still there!! It stood on the data&colon; All games and programs that I have been installed / uninstalled is restored etc. .. So The Sims 3 was still there .... (This happened yesterday) then I would try to uninstall them showed the same problem I have now / today! argh .... I tried about. 5 times! The same thing happened all the time! When I tried today, just the same! : (HELP ME!!!

No RepliesBe the first to reply

About The Sims 3 Technical Issues

Get help with issues in The Sims 3 from fellow Simmers.83,227 PostsLatest Activity: 2 hours ago