How BAD is this game really.
Om mee te begin: daar is steeds 'n wagtyd van 3 sekondes wanneer jy wil respawn – dis soos iets uit 2002. Probleme met respawning. Wapens wat absolute gemors is. Die tyd wat dit neem om iemand dood te maak... dis belaglik lank. Probleme met die laai van die spel – dit gaan na 'n AFK-status (weg van die sleutelbord) wanneer dit wil, nie in werklike tyd nie. Die spel bied geen verbeterings teenoor vorige weergawes nie. Dieselfde kaart oor en oor – dag na dag, selfs nadat hulle 'n nuwe seisoen vrystel. Niks is werklik nuut nie; dit is alles reeds by verstek in die spel. Jy kan nie jou eie lobby kies nie (wel, jy kan, maar hallo, dit werk nie). Jy kies kaarte, maar kry niks van wat jy gekies het nie – dieselfde met die spelmodus. Dis 'n grap. Ek gaan dit by 'n hoër instansie aanmeld sodat hulle daarvoor op die vingers getik word. Die swak poging met "camos" of tenks – die pantser is so swak soos dié van 'n Smart-kar. Die hele spel het soveel probleme dat EA nie kan byhou nie. Die kode is so deurmekaar dat dit onspeelbaar is. Om nie eens te praat van die vorige forum waar EA om menings oor Seisoen 3 gevra het nie – dis 'n grap. Ek gaan dit beslis by iemand hoër op aanmeld in plaas daarvan om net op EA se forums te kla. Die spel is gemik op kinders... eendag sal EA verantwoordelikheid daarvoor moet neem. Ek gaan beslis my geld terugkry en dit nooit weer koop nie. Daar sal nooit weer 'n ordentlike Battlefield-spel wees nie. Die winkel in die spel is 'n grap, en enigiemand wat dit goedgekeur het, weet dit... so wat gaan aan? Ek gee nie regtig om nie. Dit lyk nie of die spel wat ek op die agtergrond laat loop, afgeskop word weens onaktiwiteit nie, want die hele spel – van 6 vm. tot 6 vm. – bestaan net uit bots. Kry 'n lewe, EA. Ban asseblief my pragtige rekening; dan kan ek julle ook vir bedrog aanmeld.
UR HORRIBLE PROFANITY CAN STILL BE SMELT.