lost all tradeble players, items, coins and points
Gisteren avond ben ik zoals blijkbaar vele de laatste tijd al mijn verkoopbare spelers kwijt geraakt en ook mijn coins en fifa points. Dit heb ik al ingediend bij ea en ook ik moet wachten op een uitslag hierop maar vind het vreemd dat alleen het spel gehacked kan worden terwijl er ook een mailverificatie nodig is bij een inlog op een ander locatie. Ik ben nergens anders gehackt en mijn pc gegevens zijn veilig.
Vooral omdat ik zoveel dezelfde problemen zie kan dit toch niet anders zijn dat het spel of intern een probleem zit met accounts. Hoe kan het zijn dat iemand in ongeveer een uur of 2 tijd zoveel acties kan uitvoeren omdat het bij mij gaat om minimaal 200 spelers zonder items en dergelijk. Als ik zo iets moet doen ben ik meer dan een dag bezig om te verkopen. en ook als ik zie dat er dus ook packs gehaald moeten zijn of spelers gekocht moeten zijn omdat ik een hele lijst met spelers zie bij snelle verkoop die ik nooit heb gehad. Hier zitten icons en heros in die ik nooit eens zelf uit een pack pull. dus toevallig als tijdens een hack iemand dan dit wel lukt. En daarbij heb ik ondanks alle verkopen en winst hiervan maar 6000 over maar geen spelers gekocht? Dit vind ik zeer vreemd.
Ik vraag me dus sterk af hoe een organistatie als EA omgaat met gegevens en informatie die beveiligd moet zijn maar zo makkelijk omzeilt kan worden.
zelf ondervind ik nu het probleem dat ik dus in verhouding best veel kwijt ben maar ook spelers die ik had voor een komende sbc die ik dus waarschijnlijk niet meer kan halen. Dit naast het feit dat het je eigen doelstellingen en dergelijk ook beinvloed omdat je team helemaal is verkloot. Ik wou graag een doelstelling halen omdat ik die speler leuk vind maar die ga ik nu niet halen omdat ik ook niet de server op kon door het herstel. Dus als ea niets zou compenseren voor de tijd van reset ben ik in feite dubbel benadeeld.
Ik weet dat deze post waarschijnlijk niet veel doet en wellicht mijn ticket bij ea ook niet als ik zie dat veel spelers (wat zorgwekkend is) ook niets terugkrijgen. Dit is toch ons geinvesteerd geld, tijd en behaalde items die zomaar kunnen verdwijnen. Maar wat mijn meer zorgen maakt is hoe is het mogenlijk zonder dat ze iets in mijn account hebben gewijzigd met emailverificatie in het kader regels omtrent database veiligheid zou dit niet moeten kunnen.
Als aanvulling ik heb me al deze jaren netjes aan de regels gehouden en doe niet aan coins kopen of veel geld in de game investeren. Veel dingen zijn gelukkig verdiend door doelstellingen, amazon en alleen maar spelen dus ik zit zo goed als nooit op de transfermarket omdat ik veel spelers niet eens kan kopen en mijn pulls zijn ondanks de vele pakjes redelijk te noemen maar niet uitzonderlijk.