Forum Discussion

SpenSimmons99's avatar
SpenSimmons99
Seasoned Newcomer
5 months ago

Missing premium season pass from ultimate edition.

I pre ordered ultimate edition and received the 2k points and icon pack but haven’t received the season pass upgrade? Anyone had same issue?

26 Replies

• Rune2Glory's avatar
    Rune2Glory
    Rising Newcomer
    4 months ago

I pre ordered ultimate edition and received the 2k points x2  and icon pack but haven’t received the season pass upgrade? Anyone had same issue? I have talked 3 times to support without any progress…

• I have been progressing through the Premium Pass with the deluxe edition however when I go to claim a "Premium" slot I never receive the packs. I do however receive everything that isn't a card pack.

• nolby93's avatar
    nolby93
    Rising Novice
    4 months ago

Après avoir ouvert plusieurs tickets avec EA il en ressort qu'ils n'en n'ont rien à faire... aux dernières nouvelles ils ont conscience du bug et travaillent dessus quand j'ai indiqué que j'allais faire remonter le soucis sur les reseaux sociaux... apparement ils prendraient les identifiants des joueurs concernés et trouverons une possible solution pour les dédommager... Le bla bla habituel pour nous rouler dans la farine.

ils ne feront rien car j'ai eu cette réponse après qu'ils m'aient répété de nombreuses fois qu'une fois le choix effectué on ne peut plus revenir en arrière...

• 87oe9tks60lf's avatar
    87oe9tks60lf
    Rising Newcomer
    1 month ago

Bonjour, il vient de làrriver sensiblement la même chose je viens de payer le pass prenium et sur les 6 derniers niveaux il est impossible de récupéré les récompenses… j’aimerais savoir si EA vous à dédommager ou pas ? Merci par avance