obbjknke3ag2Newcomer11 months agoBug and not open the packI took a pack and opened him and the animation showed it open, but in the middle of the animation the screen is Stop and nothing else happened.
Recent DiscussionsVerificação de idade KWS Fiz a verificação usando o cartão de crédito, e mesmo assim não consigo entrar no jogo e jogar Lost Fc mobile Account I lost my FC Mobile account after reinstalling the game. It was a guest account on iPhone using Game Center. My team was 121 OVR with players like Son, Maldini, Schmeichel, Zamorano, and Lamine Yamal...Não comi entra no jogo Eu sou de menor e eu fiz uma compra faz uns dias aí a compra chegou em uma atualização que de menor não pode comprar eu tenho 16 e AGR não consigo entra no jogo por que tá aparecendo uma verificação ...Compra não concluída Faz mais de 6 horas que fiz 2 comprar umas de 6,50 centavos ea outra de 2,50 e até agora não caiu pra min ainda tá em processo Payment completed but item not received !! For Second Time Hello EA Support, This is now the second time I have been charged for a purchase in FC Mobile without receiving the item I paid for. Google Play has successfully processed the transaction, my funds...