Hitmanjr111Rising Novice9 months agoStar pass missing rewards I didn't get Dimond in star pass rewards plzz help me Screenshot_20250819_031224_com_ea_gp_fifamobile_FifaMainActivity.jpg1.4 MB
Recent DiscussionsNão comi entra no jogo Eu sou de menor e eu fiz uma compra faz uns dias aí a compra chegou em uma atualização que de menor não pode comprar eu tenho 16 e AGR não consigo entra no jogo por que tá aparecendo uma verificação ...Compra não concluída Faz mais de 6 horas que fiz 2 comprar umas de 6,50 centavos ea outra de 2,50 e até agora não caiu pra min ainda tá em processo Payment completed but item not received !! For Second Time Hello EA Support, This is now the second time I have been charged for a purchase in FC Mobile without receiving the item I paid for. Google Play has successfully processed the transaction, my funds...PLEASE HELP I BOUGHT THE DAILY BOOSTER BUT THEN MY INTERNET WENT OFF AND THEN IT DIDNT GIVE ME MY TEN DRAFTS WE WENT TO CHECK IF I BOUGHT IT. AND IT TOOK MY MONEY BUT I DIDNT GET MY DRAFTS الحساب معلق ومتبند ولا يعمل أو يتحرك اريد الرد سريعا لأن الحساب متبند ولا يعمل أو يتحرك