Forum Discussion

killer91710's avatar
2 years ago

pakket

hoi

ik heb via nedgame een sims4 pakket gekocht een code in box maar heb die code bij ea in gevoerd en gedownload maar als ik de game opstart zie ik niet wat je normaal te zien krijg als je een sims4 pakket heb gekocht hoe kan ik dit oplossen 

hoor graag van jullie 

mvg killer 91710

9 Replies

• Hey @killer91710,

Zou je misschien een foto of schermopname kunnen maken van de melding die je ziet als je De Sims 4 start? Ook alle extra informatie is heel welkom.

Zorg er bij het maken van de foto/schermopname wel voor dat je persoonlijke gegevens even zwart maakt. Die kan je hier beter niet delen. Ook de de eventuele code moet je dan zwart maken. 

Hoe meer informatie je geeft hoe beter ik je kan helpen.

• killer91710's avatar
    killer91710
    2 years ago

hoi @Trismagistos 

dat is het probleem een beetje krijg bij zowel de sims4 als EA te zien dat ik hem nog moet kopen 

terwijl ik de code heb ingevoerd.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @killer91710,

heb je in de EA app bij library gekeken? Klik als je daar bent op de drie puntjes in de tegel van De Sims 4 en daarna op manage Add-ons. 

Als het goed is staat het uitbreidingspakket daarbij. Klik op download en volg eventueel de extra instructies.

Laat ajb even weten of het daarmee is gelukt.

• killer91710's avatar
    killer91710
    2 years ago

hey @Trismagistos 

daar staat die niet tussen dat ik hem kan downloaden.

maar heb die code via EA ingevoerd en toen gedownload dus begrijp niet waarom er bij zowel als sims4 en EA er bij sta dat ik hem nog moet kopen.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @killer91710,

Als je nog steeds niets hebt kunnen downloaden dan kan je misschien contact opnemen met 'nedgame' om te vragen waar het is misgegaan. 

Je zou eventueel ook nog contact  op kunnen nemen met de klantondersteuning om te kijken of zij jou kunnen helpen.

Hieronder vind je allerlei mogelijkheden voor contact over spellen en je account:

Voor vragen over jouw account kan je op deze pagina zoeken naar hulp: https://help.ea.com/nl/help/faq/using-ea-help/

Voor hulp bij spellen kan je hier terecht: https://help.ea.com/nl/help-home/

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze manieren te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. via deze link: https://help.ea.com/nl/contact-us
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand en zorg dat je ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

De 24/7 Engelstalige chat- en mail vind je hier: https://help.ea.com/contact-us 

• killer91710's avatar
    killer91710
    2 years ago

hey @Trismagistos 

ik heb oor dit al contact opgenomen met Nedgame dat die het niet deed maar hun konden niet zo heel veel doen omdat hun gewoon een nieuwe code hebben op gestuurd.

en die zeiden dat ik het bij jullie ''EA'' moest vragen.

zou het via daar proberen . maar zou het wel een beetje weg gegooid geld vinden als die het niet zou doen.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @killer91710,

Zou je de code misschien bij een (tweede of) alternatief account hebben verzilverd? Soms is het account dat spelers hier gebruiken niet hetzelfde account waar ze hun spellen op hebben staan?

Hopelijk dat je met de code en de hulp van de klantondersteuning er wel uit kan komen.

• killer91710's avatar
    killer91710
    2 years ago

hoi, @Trismagistos 

ik ben nu al 2 weken bezig met het e-mailen naar ea klantenondersteuning
    maar kom niet echt veder want ze geven soms 2 of 3 x de zelfde vraag en zou wel graag het pakket willen hebben want heb nu al ongeveer een maand geleden gekocht, weet u miss nog een oplossing

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @killer91710,

De snelste manier van contact leggen is via de Nederlandstalige chat.

Klik op de onderstaande link en daarna op Accountondersteuning.

EA Help: officiële ondersteuning

Kies dan voor 'Mijn  verzoeken' óf Bestellingen (alleen als je een nieuw verzoek wilt indienen)

Veel succes

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 7 days ago