Hello! So, I'm here to add my two cents! I've been playing the same game for a year and a half, and I've never been abducted by aliens. But for about a week now, I've been abducted several times in my main game, even though I don't want anything unreal in it. The couple gets abducted several times during a single session. And since their oldest daughter is now a young adult, I'm afraid she'll get abducted too. Fortunately, no alien babies have been born from these abductions. But I too would like to be able to disable the aliens and abductions... I hope that one day it will be possible.
Bonjour ! Alors, je viens ajouter ma pierre à l'édifice ! Moi, je joue depuis un an et demi sur une même partie, et je n'avais jamais eu d'enlèvement par les extra-terrestres. Mais, depuis environ une semaine, j'ai droit à plusieurs enlèvements dans ma partie principale, alors que je ne veux rien d'irréel dedans. On couple se fait enlever à plusieurs reprises au cours d'une seule séance. Et comme la plus âgée de leur fille, est maintenant jeune adulte, je crains qu'elle ne se fasse enlever à son tour. Heureusement, pas de bébé alien né de ces enlèvements. Mais moi-aussi, j'aimerais bien pouvoir désactiver les aliens et les enlèvements... J'espère qu'un jour, se sera possible.
[CM - Please keep posts in the language of the board, thanks!]