Forums
Featured Places
Important Links
- EA_QueenBee12 days ago
Community Manager
- EA_QueenBee4 months ago
Community Manager
Probleem winkel
Goeiedag beste ik zit met een vervelend probleem op fc26 ik heb de hele tijd een glitch in de winkel voor mijn paketen te open als ik klaar ben met een paketje te openen blijft het de hele tijd laden en moet mijn game opnieuw opstarten zou dit kunnen gefixt worden aub grtjs mylan8Views0likes1CommentClubs fout
Ik kan voor een of andere reden alles spelen buiten Clubs en snap niet waarom. Er staat telkens “Unable to connect to the EA server. Please check your internet connection and try again”. Maar mijn connectie is goed en ik kan alle andere modes wel spelen. Hoe komt dit?4Views0likes0CommentsEA account gehackt
Mijn EA account is gehackt en het email adres is veranderd. Hierdoor kan ik alleen nog inloggen via de Playstation app en ik kan het email adres niet veranderen. Contact met EA is onmogelijk omdat dat alleen via de mail kan. Wat moet ik doen om mijn account weer terug te krijgen? Alle tradeble spelers in mijn Ultimate team waren verkocht maar dat is het minste waar ik me druk om maak. Ik wil mijn account terugSolved43Views0likes5CommentsIk kan niet mijn managercarrières openen.
Ik wil mijn managerscarrière vervolgen maar dat lukt niet want, dan krijg ik gewoon een grijs ea achtergrond i.p.v de club, maar nieuwe carrière aanmaken lukt blijkbaar wel. En ik krijg als ik inlog de nieuwe update 1.4.3 , maar die heb ik allang gekregen en nu krijg ik die de hele tijd. Is er al een oplossing voor gekomen?61Views0likes2CommentsSpeler vertraagt na balverlies
Wanneer een speler tijdens een duel of bij een slechte aanname controle over de bal verliest, vertraagt zijn pace daarna tot slow motion. Pas nadat een andere speler of de tegenstander de bal weer heeft, kan hij weer op normale snelheid lopen. Het is niet alsof hij struikelt of zo, hij loopt normaal alleen heel erg traag. Heb dit nu al herhaaldelijk gezien, er lijkt een glitch in de game play te zitten. Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring ?6Views0likes0Comments
About EA SPORTS FC™
Houd je van voetbal? Sluit je aan bij de community en praat over je passie voor de EA SPORTS FC™-franchise, Ultimate Team™ en meer.