Recent Content
Evolution 3 card crashes my game on PS5
Hi, so i have this very intense and anoying bug. Ny Hojlund Evolution 3 card seems to be bugged. If i try to go through my cards, via squad, sbc or evolutions, once i get to Hojlund, my game crashes! I managed to pin it down to Hojlund. Its very frustrating because i cant jump into my collection anymore and building squads is a real pain. The last update / patch didnt work. Please help! thanks. ThomasSolvedThoom3000Place FC 25 Technische problemenFC 25 Technische problemenSeasoned Newcomer28Views0likes5CommentsPackluck
Why is my packluck i started to play the game in september then quit for a couple months and ever since i came back have such bad luck that i cannot pack anything good its so unfortunate bc i come against teams everyday that have team balance with over 10mill coins and aswell as me not being able to buy fc points bc of the belgium system makes it worseSolved12Views0likes1Comment- 13Views0likes1Comment
EAFC 14 VAN DE 15 WEDSTRIJDEN GESPEELD!!!!!!!!!
Mijn eerste wedstrijd speelde ik in FUTF Champs. Ik speelde de volledige 90 minuten, hoewel ik verloor. Na de wedstrijd kreeg ik de melding dat de verbinding verbroken was, maar dat kon niet, want ik had de volledige 90 minuten gespeeld en verloren. Nu heb ik nog 14 van de 15 wedstrijden voor de TOTS-spelersdoelstelling. Hoe gaan we dat oplossen? Ik heb een verzoek ingediend en met de chat van EAFC gesproken en hij zei dat de community manager me moest helpen, dus hier ben ik dan. Ik hoop dat ik hulp krijg, want ik wacht nu al dagen en dit is niet het gedrag dat ik verwacht van een bedrijf als EAFC.SolvedtheexpersdPlace FC 25 Technische problemenFC 25 Technische problemenSeasoned Newcomer43Views1like4CommentsAccount geblokkeerd!
Uit het niets is een paar dagen geleden mijn account geblokkeerd! Terwijl ik gewoon normaal de FC punten via de console heb gekocht dat doe ik al jaren, helpdesk heen en weer meldingen gemaakt maar ze kunnen niet aantonen wat ik precies verkeerd gedaan heb, terwijl ik kan zo kan aantonen, copy bank afschrift, dat ik legaal de punten heb gekocht via het FC25 spel!SolvedSoerinPlace FC 25 Algemene discussieFC 25 Algemene discussieRising Newcomer43Views0likes4CommentsEA help?
have you ever been properly helped by EA Help? I was unfairly banned 4 days ago, all kinds of reports were filed that they are “working” on. no communication towards me. I am sent from one thing to another without proper help. does anyone have experience with this?Solved24Views1like2CommentsFUT Onsterfelijke Bombastor
Geachte, Hiermede wil ik jullie mee delen dat mijn doelstelling onsterfelijke middenvelder voor FUT Onsterfelijke Bombastor niet meer voltooid, en dit terwijl ik met een 4232 opstelling speel, waar onder 3 Cams die je dus nodig hebt om een assist te geven, momenteel heb ik al 2/5 kunnen voltooien, maar ik krijg geen verdere voltooiing meer, ook al heb ik met mijn Cams assisten gegeven, ben er 100% zeker van als dit niet zou gebeuren dat ik deze doelstelling al zou voltooid hebben, heb het spel ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd gehad, maar geen verandering, ik heb ook met een cvm al een assist gegeven en di veranderd ook niets? Nog 2 dagen voor de SP punten die ik mogelijk ga mislopen, wegens geen reactie of een oplossing voor mijn probleem Met vriendelijke groeten Hopende op een eenvoudige oplossingSolved81Views0likes1CommentEA account ontkoppelen
Ik heb een probleem met fifa ea account. Hij vraagt naar een verificatie op het moment dat ik online wil, het probleem is dat ik die mail niet meer in kan. Wat kan ik doen om dit te veranderen? Voorheen kon je met O terug naar een ander e-mailadres invullen, dat gaat nu niet meer..SolvedRichlioPlace FC 25 Technische problemenFC 25 Technische problemenSeasoned Newcomer36Views0likes3CommentsHelp!!
I have been logt in to a different email and i cant log out and put my email in the email where i’m logt in is [edit: email address removed] but i want it to be made on this email so it is [edit: email address removed] so i can just play because i cant richt now and I almost have 1000 hours in the game so can je pleas help mySolved25Views0likes1Commentinloggen lukt niet
Hallo ik heb een probleem bij het inloggen want er staat met een wit scherm. Om je identiteit te controleren, sturen we een code naar pa*****@gmail.com Maar dat is niet mijn email en ik heb net 109 euro uitgegeven voor dit scherm, en ik kan er niet in.Solved53Views0likes2CommentsAccount hack en een ban?
Goedenavond, Ik heb gister een permanente ban gehad op mijn ea account. Ik begreep er niks van? Mijn zoontje is erg verdrietig en snapt niet wat hij fout heeft gedaan. Nu het het mijn account en gister zag ik dat er op verschillende datums op locaties in de wereld mij account was bezocht !? ik heb direct een chat gestart met een medewerker van ea. Die kwam tot de conclusie dat mijn account idd gehacked was. Met die medewerken heb ik na hoop vragen en foto’s mijn account kunnen verifiëren en ook direct met hem een nieuwe aangemaakt. Ik dacht dat het was opgelost maar kennelijk niet. Ik heb geen mails meer terug gehad en mijn account dus ook mijn team in fc25 is nog op permanent ban? Wat kan ik nu nog meer doen nadat ik alles heb gedaan en heb laten zien wat ea wilde? Mijn zoon is 7. Ik heb voor zijn verjaardag aardig wat pakketten gekocht zodat hij lekker op weg was met zijn team… hoop geld waar ik nu niks meer van terug zie? kan iemand mij aub helpen en ea mij laten bellen of begeleiden zodat dit recht gezet kan worden? groetjes Jim .Solved36Views0likes1CommentI got hacked and lost my TOTY Ronaldo and you wont help me
Ea I have contacted you multiple times, you either ignore me or say you cant do anything. You are such a horrible company, i got hacked and lost my toty ronaldo who is in quick sell recovery right now and you cant even give him back? What will you lose by giving him back? Exaclty nothing, by not giving him back you only get an unhappy customer who doesnt mind sharing how bad the company is on 5 different platforms.Solved29Views0likes1Comment
About EA SPORTS FC™
Houd je van voetbal? Sluit je aan bij de community en praat over je passie voor de EA SPORTS FC™-franchise, Ultimate Team™ en meer.Latest Activity: 48 minutes ago