Forums
Featured Places
Important Links
- EA_QueenBee10 hours ago
Community Manager
- EA_QueenBee2 months ago
Community Manager
Schandalig!
Ik ben sinds FIFA 2005 al actief en heb altijd veel plezier gehad in FIFA, ook met de rebranding naar FC. Maar dit slaat echt nergens op. Ik heb nu 2 keer een base Icon Pack geopend en in de eerste 2 maanden van het spel krijg ik 2x DEZELFDE ICON!! Die packs zijn ongelooflijk duur als je (zoals ik) geen geld uitgeeft aan coins of fifa punten. Het zou jullie sieren als ik uit de 52 mogelijke Icons niet PRECIES DEZELFDE KRIJG! Ik hoop dat ik mijn pack opnieuw kan openen, want ik vind dit echt ronduit schandalig!Solved35Views0likes2CommentsVolledig witte uitrusting
Sinds de afgelopen 2 updates zijn letterlijk alle tenues wit. Volledig, geen sponsor, geen club logo. Alle scheidsrechters hebben witte broekjes en sokken. Zo kun je niet spelen, alleen de cutscenes zijn de tenues zichtbaar. Wanneer wordt dit opgelost??? Is al 2 weken zoSolved32Views0likes5CommentsOnterechte transfermarkt ban op ea fc 26
Ik heb niets verkeerd gedaan. Ik heb ibarbo gekocht en voor een paar potjes gebruikt. Toen ik Rodrygo unlockte wou ik hem verkopen. Ik snap hier echt niets van. Ik zie ibarbo ook niet in mijn club en heb hem wel te koop gezet voor de Futbin prijs. Dit was iets van 95k en ik heb hem erop gezet voor 96k vanwege de chem style. Daarnaast heb ik al rond de €130 aan ea fc points uitgegeven dus hoezo zou ik coins verkopen?Solved21Views0likes1CommentAccount from pc to PlayStation
Please let me switch my account to PlayStation. This game with a 3000,- pc unplayable. Lagging input lag. Please take al my players to the PlayStation. How this game runs on PC is simply incomparable to the people who play on PC. You'd think PCs should run better with lower input lag. But it doesn't. This game plays so bad. Help me and other PC users. This is just a scam.Solved14Views0likes1CommentEA points code verzilverd in EA App niet op companion
Ik heb mijn code verzilverd in de EA app maar niet zichbaar in de companion app en op playstation. met het verzilveren leek het echt alsof mijn EA account juist gekoppeld was met het account waar ik altijd op speel dus snap niet dat deze niet zichtbaar zijn op mijn playstation...Solved14Views0likes3CommentsFC 26 - Kan geen tegenstanders vinden - Rivals | Rush
Gig tot op heden prima, net nog potje gespeeld. Nu krijg ik in beide rushmodes opeens "no teammates found", dus is Rush niet meer te spelen. Gezien dat in het verleden meer mensen dit probleem hadden, maar geen directe oplossing. Kan je hier iets aan doen? Internet connectie is prima. Platform pc, SteamSolved140Views0likes9Commentssetting file wil niet laden
Hoi als ik fc26 opstart en setting file aanklik zegt die steeds try again. Ik heb de normale versie een tijdje terug gekocht, echter moest ik nog meer dan een week wachten voor ik kon spelen! dus dacht ik koop de ea subscription zodat ik al kan spelen tot de release en nog wat spellen kon uittesten. echter als ik nu de game opstart krijg ik steeds try again bij het selecteren en laden van setting file! Mijn vermoeden is dat ea app denk dat ik de pro versie heb en dit niet meer het geval is na het einde van de subscription, nu heb ik al geprobeerde de game opnieuw te installeren maar ik kan bijvoorbeeld nergens een versie selecteren (bij add-ons staan beide versies) maar kan nergens op klikken... dus installeer de versie die staat in de lybrary. mensen die weten hoe ik de normale versie aan de praat/geinstalleerd krijg en of dit een bekend probleem is ? heb ook al de ea app opnieuw geinstalleerd. en de ea help chat zei dat ik het hier eens moest proberen. Alvast bedankt voor het meedenken voor een oplossing !Solved27Views0likes3CommentsBought players disappeared
I packed a tradeable icon hernandez yesterday and with those coins i bought a few players like gyokeres, frimpong, hincapié pina, alisson and araujo. And when i logged on today they were all gone, just disappeared. No where to be found, not in quicksell recovery or in my transfer list. I also didn't get my coins back from them or something.Solved33Views0likes1CommentUltimate team spelers verdwenen en transferban
Ik heb sinds zondag een transferban gekregen en mijn 6 tradeble spelers zijn verdwenen. ( alisson inform Gravenbergh frenkie de jong wirtz raphinha en Gyokeres. Ik kom zelf net terug van vakantie en weet niet hoe dit kan. Ook heb ik geen mail gehad van me transferban. Hoe dit op te lossen?Solved34Views0likes1CommentEa ban
Word wakker en ineens een transfer ban op EA fc 26 contact proberen op te nemen onmogelijk, case geopend laat ook op zich wachten ik wil gwn spelen en genieten. Ik heb niks gekocht qua coins of wat dan ook, help me sneller aub ik heb al een case open ben die valse beschuldigingen zat.Solved67Views1like3Comments600k coins verdwenen, kan geen contact krijgen met EA medewerker
Hoi, Vandaag heb ik ingelogd op mijn EA FC 26 account en gezien dat er ongeveer 600.000 coins verdwenen zijn. Ik heb zelf niks verkocht of gekocht. Ik heb tweestapsverificatie aanstaan en mijn account altijd goed beveiligd gehouden, maar toch is dit gebeurd. Daarbij heb ik ook al meer dan 200 euro uitgegeven in de game en nu is alles gewoon weg. Wat dit nog frustrerender maakt: ik kan niet eens in contact komen met een EA medewerker. De Help-pagina zegt dat dit probleem niet ondersteund wordt door adviseurs en stuurt me alleen door naar de forums. EA Help zelf geeft mij ook geen echte hulp, alleen standaardantwoorden.Solved42Views2likes2Comments
About EA SPORTS FC™
Houd je van voetbal? Sluit je aan bij de community en praat over je passie voor de EA SPORTS FC™-franchise, Ultimate Team™ en meer.