Forums
Important Links
- EA_QueenBee10 days ago
Community Manager
- EA_QueenBee2 months ago
Community Manager
Seizoenen wedstrijd niet opgeslagen
Ik heb vandaag al drie wedstrijden gespeeld die ik (ruim) voor stond. Uiteindelijk is de tegenstander gestopt. Vervolgens is het in deze drie gevallen zo geweest dat de wedstrijd niet is opgeslagen en ik dus de punten niet heb gehad. Kan hier iets aan gedaan worden? Want dit slaat nergens op.3Views0likes0CommentsVraag aan fc 26
Waarom krijg ik geen tegenstanders als ik een hele lage ping krijg bij het vinden van tegenstanders ,na vier keer geprobeerd te hebben .dan krijg ik na de vierde poging,een ping op 43 ms..en gaat dan naar 24,zou te doen zijn toch?maar in de wedstrijd kom ik niet voorbij mijn tegenstanders ,11Views0likes0CommentsNo Loss Glitch in Playstation Tournament
Het gebeurd ondertussen bijna dagelijks dat je een potje voorstaat in de playstation tournament en dat je tegenstander iets doet waardoor hij de wedstrijd verlaat. Je krijgt te zien dat je hebt gewonnen maar bij het toernooi registreert die het niet. Na een tijdje wachten krijg je de melding ' bedankt voor het spelen, je eindklassering is bekend' en blijkt dat je ineens hebt verloren en niet door bent. Het wordt misschien tijd om hier een keer iets aan te doen aangezien deze cheaters gewoon gratis FC Punten krijgen zonder dat er iets tegen gebeurd6Views0likes0CommentsEvoluties
Goedemiddag, Bij twee spelers lijken de evoluties open te blijven staan ,terwijl ze uit “mijn evoluties”zijn . Van de Ven heb ik de laatste trainingskamp gedaan, maar ik krijg de speelstijl ; anticiperen er niet bij . Bij Doku heb ik zoiets een paar weken geleden al gehad , in een evolutie .Maar toen zo maar gelaten. Maar nu heb ik bij Doku de spelers rollen ++ gekocht voor de LVA positie. Maar deze komen er niet bij te staan. (CM: Thread moved from EN EA FC 26 to NL EA FC 26. Please post in the language of the board.)13Views0likes0CommentsVorstige uitdaging veel te moeilijk, weekenduitdaging niet geregistreerd
Ik kom in de laatste 3 vorstige uitdaging tot de 3e ronde. Daarna wordt mijn team met een Alg 119 volledig overlopen door teams met een Alg van 100. Dat lijkt mij niet in orde. In de eerste vorstige uitdaging kwam ik tot de finale die ik ook won. Iets verkeerd gegaan met de instellingen van deze uitdaging? Tweede probleem: ik heb nu twee keer de weekenduitdaging gespeeld, maar deze wordt niet geregistreerd bij de wekelijkse missies.10Views0likes0CommentsEA SPORTS FC 26 v1.4.0
Gameplay De volgende wijzigingen zijn doorgevoerd: AI-teamgenoten en CPU-AI AI-verdedigers hebben nu een tragere reactietijd bij het dekken van de speler in balbezit, waardoor ze meer ruimte open laten tijdens de overgang tussen acties. De Squad Battles CPU-AI focust nu meer op naar voren spelen van de bal en het sneller creëren van kansen. De CPU-AI richt zich minder op het houden van balbezit dan voorheen. Versnellings-typen Er is een probleem opgelost dat van invloed was op lange Versnellings-typen, waardoor sommige spelers niet als lang werden aangemerkt. Hierdoor is de minimale lengte voor lange mannelijke spelers nu 185 cm en voor vrouwelijke spelers 165 cm. Fysiek spel en Van de lijn gehaald - Kleine toename van de impact van de kenmerken Kracht en Agressie op het afschermen van de bal. Spelers met een hogere kenmerken voor Kracht en Agressie zijn over het algemeen beter in het afschermen van de bal. Bij een duel met een schouderduw tussen spelers met een groot verschil in de Kracht-eigenschap, zal de zwakkere speler vaker struikelen. Verdedigers zullen nu automatisch de bal van de doellijn wegwerken in situaties waarin de gebruiker niet kon reageren, ongeacht je instellingen. Overig Gevallen aangepakt waarin de tweede speler die druk zette, iets sneller liep dan de bedoeling was. Problemen verholpen waarbij Vleugelverdedigers en Aanvallende Vleugelverdedigers te weinig hielpen bij aanvallen hoger op het veld. De nauwkeurigheid van Acrobatische schoten, zoals omhalen, meteen na een tikje is verder verminderd. Situaties aangepakt waarbij de besturing van Speel als keeper niet naar behoren werkte bij bepaalde camera-instellingen. Situaties verholpen waarbij de invoer van een boogballetje ten onrechte resulteerde in een hard schot. Ultimate Team De volgende problemen zijn opgelost: Gevallen aangepakt van een specifiek gebruikersinterfaceverloop die ertoe leidden dat het radiale menu onbedoeld verscheen. Soms werd in de hoek van het veld een trofee getoond. Een probleem opgelost waarbij, na het bekijken van een Evolution-verbruiksitem in een Itemkeuze en het terugkeren naar het selectiescherm, het gemarkeerde artikel standaard het laatst geselecteerde artikel bleef. Speltype Carrière De volgende wijzigingen zijn doorgevoerd: Bepaalde Archetype-opties zijn nu niet meer beschikbaar op basis van het geselecteerde Oorsprongsverhaal in Spelerscarrière. Het beginvaardigheidsniveau is vervangen door start-AP in Spelerscarrière. Het toont nu de hoeveelheid AP waar de speler recht op heeft op basis van het gekozen Oorsprongsverhaal. Logica voor baanzekerheid van managers aangepast in situaties dat de manager in de situatie terecht kwamen dat hun baan op de tocht staat. Duur van contracten van ICONs en Heroes verlengd tot 3 jaar. De volgende problemen zijn opgelost: Gevallen aangepakt waarbij verkeerde tekst werd weergegeven in socialmedia-berichten. Soms werd bij de transfer van een vrouwelijke vrije speler een andere positie voor haar voorgesteld. Gevallen aangepakt van camera-animaties die onscherp waren. Soms werkten de knoppen niet zoals de bedoeling was. Op het selectiescherm voor ICONs en Heroes werkte soms het wisselen tussen de tabbladen niet met aanraakbediening. Probleem opgelost waarbij de banner Live startpunt niet verscheen in het hoofdmenu onder het gedeelte Live Managerscarrière. Probleem opgelost in de Training Spelerscarrière waarbij het selecteren van het laden van een voorgaande sessie met een echte speler slechts 1 van de 3 oefeningen laadde in plaats van alle voltooide oefeningen van de vorige trainingssessie. Na het vervolgen van een scenario in Manager Live, verschenen eerder binnengehaalde klassieke tenues niet in het selectiescherm voor tenues. Clubs De volgende problemen zijn opgelost: Gevallen opgelost waarbij de gebruiker onjuiste Versnellings-typen kon instellen. In sommige gevallen toonde het scherm voor Teammanagement niet de juiste Versnellings-typen. Dit was alleen een visueel probleem. Wil je ons direct feedback geven over EA SPORTS FC 26? https://go.ea.com/fc26pfp en laat ons weten wat je vindt. Het kost je maar een paar minuten. We willen iedereen bedanken die feedback gegeven heeft en blijft geven. Gedurende het FC SPORTS FC 26-seizoen zullen we je meer informatie en updates geven zodra deze beschikbaar zijn. Volg @EASFCDIRECT op X en Whatsapp en bekijk de EA SPORTS FC Tracker voor het meest recente nieuws en updates. - Het EA SPORTS FC-team38Views0likes0CommentsKan de opstelling niet wijzigen van de jeugdteams!
In deze editie van FC 26 kan ik de opstelling niet wijzigen van de jeugdteams in carrière modus, dit is een beperking voor de voortgang van je carrière als manager. Als ik het team wil wijzigen blijven continue de zelfde spelers op de zelfde positie staan.6Views0likes0CommentsGeen tegenstanders gevonden
Ik heb al weken een groot probleem, wanneer ik Fut Champions wil gaan doen kan ik geen enkele tegenstanders vinden. Klok loopt af en er staat geen tegenstanders gevonden. Nu vind ik soms wel een tegenstander maar dat is zulke slechte gameplay dat is niet te doen. Ik heb verder ook alles al geprobeerd crossplay aan uit, locatie aan uit. Internet moden aan uit, kabels vervangen, niks werkt. Dit moet en mag niet kunnen voor een spel van 100 euro. Soms ben ik dik een uur aan het zoeken voordat ik een tegenstander heb kunnen vinden in Fut Champions en dan heb je echt bagger gameplay. Wij hebben glasvezel van Delta daaraan kan het niet liggen, vriend van mij woont verderop die heeft gewoon prima verbinding. Wie o wie heeft er tips om het misschien iets te verbeteren?21Views0likes0CommentsGame crash
Ik was FUT chamions aan het spelen en ik stond 8-3 voor. Potje was bijna voorbij en opeens werd ik eruit gekickt en moest me game restarten, waardoor ik een LOSS kreeg terwijl ik aan het winnen was. Het lag niet aan mijn wifi verbinding want ik was nog verbonden met die wifi en me muziek van spotify speelde nog gewoon af. Dit is niet de eerste x dat het gebeurt. Ik vind dit niet normaal EA, ik betaal 80 euro voor jullie spel om vervolgens dit te krijgen en me tijd te verspillen aan zo een potje. Ik wil hier graag een vergoeding voor. Ik hoor nog graag van jullie. Datum: 5-1-2026. Account: Md_y6612Views0likes0Comments[BUG] FC26 Clubs Rush Matchmaking - Black Screen and Freezing (PS5)
Platform: PS5 Game Mode: Clubs - Rush Timestamp: Since Friday, January 2nd, 2026 Summary of the issue: I am experiencing severe technical issues with the Rush mode in Clubs. Since today, Friday, January 2nd, I have encountered the following problems: Matchmaking: The game frequently fails to find players for a session. Black Screen & Freezing: When a match is successfully found and begins, the screen turns black and the entire game freezes. I am forced to restart the application, but this does not resolve the issue as it has happened 4 times today already. Mid-game Disconnect: Just now, I was disconnected in the middle of a match. Interestingly, I was still awarded Rush points and coins, but the game kicked me back to the main menu. Reproduction Steps: Launch Clubs Rush on PS5. Enter matchmaking. If a lobby is found, wait for the match transition. Observe the black screen and system freeze during the intro. Restarting the console and clearing the cache has not fixed the problem. Is this a known server issue following the recent content updates?35Views0likes0Comments
About EA SPORTS FC™
Houd je van voetbal? Sluit je aan bij de community en praat over je passie voor de EA SPORTS FC™-franchise, Ultimate Team™ en meer.